Loading

Με τις στρατηγικές που στοχεύουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες από ποτέ. Θα έχετε τον πλήρη έλεγχο της αγοραστικής εμπειρίας των εν δυνάμει και υπάρχοντων πελατών.

Αν όλα τα παραπάνω σας ακούγονται πολύ καλές ιδέες αλλά αρκετά περίπλοκες για να τις διεκπεραιώσετε ή δυσκολεύεστε να κατανοήσετε από που ξεκινά ο Digital ”μίτος της Αριάδνης”, έχετε απευθυνθεί στους σωστούς ανθρώπους!

Πως θα διαφημίσω στη Google το site μους Πως θα διαφημίσω στη Google το e-shop μου;

Ξεκινάμε, προσδιορίζοντας το κοινό μας.

Το κοινό σας

Μπορείτε να σκεφτείτε το e-shop marketing σε τρία κύρια είδη κοινού:

  1. Άτομα που έχουν ψωνίσει από εσάς ή τουλάχιστον γνωρίζουν για το κατάστημά σας
  2. Άτομα που αναζητούν το είδος του προϊόντος που προσφέρετε
  3. Άτομα που θα ήθελαν το προϊόν που προσφέρετε αν το γνώριζαν

6 τακτικές e-shop μάρκετινγκ 

Λίστα email

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ στην εργαλειοθήκη ηλεκτρονικού εμπορίου, οπότε βεβαιωθείτε ότι συνεχίζετε να συλλέγετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον ιστότοπό σας. Ορισμένες εταιρείες χρησιμοποιούν αναδυόμενα πλαίσια για να παροτρύνουν τους χρήστες να εισάγουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους σε αντάλλαγμα για μια μικρή προώθηση, όπως 15% έκπτωση στην πρώτη τους αγορά ή δωρεάν αποστολή.

Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε μια σταθερή ροή επικοινωνίας με τη λίστα email σας. Αναπτύξτε ένα τακτικό ρυθμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συμπεριλάβετε προωθήσεις , νέο περιεχόμενο, κυκλοφορίες προϊόντων και άλλες ειδήσεις που μπορούν να ενθαρρύνουν τους πελάτες να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας.

Ενισχύστε την οργανική σας κοινωνική παρουσία.


Με τη διαδικτυακή σας επιχείρηση, θα θέλετε να εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία για να ενισχύσετε την ψηφιακή σας δέσμευση . Ένας από τους ευκολότερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους είναι να δώσετε λίγη επιπλέον αγάπη στα κανάλια σας, στα social media και να βεβαιωθείτε ότι είναι εφοδιασμένα με ζωντανές εικόνες και ενδιαφέροντα βίντεο.

Θυμηθείτε: Όταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες γνώσεις και ο απαραίτητος χρόνος δέσμευσης που καλείστε να αφιερώσετε, η επιλογή κάποιας εταιρείας εκπροσώπησης είναι απαραίτητη.

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για SEO


Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) περιλαμβάνει πολλά πράγματα και η προσπάθεια βελτιστοποίησης μπορεί να σας οδηγήσει σε μοιραία λάθη.

Αφήστε τους επαγγελματίες να αναλάβουν τον καλύτερο δυνατό τρόπο διαφήμισης του e-shop σας και ξεγνοιάστε!

e-shop
e-shop

Δημιουργήστε ενδιαφέρον, χρήσιμο περιεχόμενο


Η δημιουργία εξαιρετικού περιεχομένου για άτομα που επιθυμούν να αγοράσουν το προϊόν σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτύχετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες που τοποθετούν την επωνυμία σας ως μια έγκυρη φωνή στο κάθετο σας.

Google Ads


Η χρήση του Google Ads για μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης σας δίνει την ευκαιρία να υποβάλετε προσφορές για λέξεις -κλειδιά, ώστε να εμφανιστείτε πρώτα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Η απόκτηση της πολυπόθητης “κορυφαίας θέσης” είναι η βασική βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας, επειδή δεν απαιτεί σχεδιασμό και μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικός στην αύξηση της επισκεψιμότητας. Θα έχετε αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο και θα μπορείτε να προσαρμόσετε τις στρατηγικές καμπάνιας σας με βάση την απόδοση καθώς προχωράτε.

Διαφημιστείτε σε κοινωνικές πλατφόρμες


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να εστιάσετε τις διαφημιστικές δαπάνες επειδή γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν χρόνο σε κοινωνικές πλατφόρμες. Αν επρόκειτο να αγοράσετε μια πινακίδα, ποιος δρόμος θα ήταν ο καλύτερος για να την τοποθετήσετε; Σκεφτείτε επίσης τη διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα όπως αυτή.

Εάν το κοινό σας ξοδεύει πολύ χρόνο στο Instagram αλλά όχι στο Twitter, θα θέλετε να εστιάσετε τις δαπάνες σας στο Instagram.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες και βίντεο στις διαφημίσεις σας, αλλά ξεκινήστε μικρά. Μια διαφήμιση φωτογραφιών μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε το προϊόν σας μπροστά σε νέα άτομα. Δοκιμάστε απλές, συναρπαστικές εικόνες του προϊόντος σας σε χρήση και προσαρμόστε τις τακτικές σας με βάση το πόσο καλά αποδίδει τις πρώτες δύο εβδομάδες.

Συνεργαστείτε


Δημιουργήστε συνεργασίες με άλλες μάρκες για διασταυρούμενη προώθηση. Βρείτε μια επιχείρηση με παρόμοιο κοινό -στόχο και ένα συμπληρωματικό προϊόν. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε επιχειρηματικός συνεργάτης προσεγγίζει ένα εντελώς νέο αλλά σχετικό κοινό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts