Loading

Πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα website/eshop φιλικό προς τον χρήστη

Ο στόχος κάθε επιχειρηματία, είναι να δομήσει και να προωθήσει την επιχείρησή του με τρόπο αποτελεσματικό και επιθυμητό από το κοινό.

Το κοινό αποτελεί τους εν δυνάμει αγοραστές, τους ανθρώπους που συντηρούν και κατά συνέπεια αναδεικνύουν μια επιχείρηση. Το περιεχόμενο των ιστοσελίδων στα social media, όπως έχουμε προαναφέρει, πρέπει να είναι θελκτικό και ευφάνταστο, ώστε να τραβήξει το μάτι και να δημιουργεί συνεχώς αγοραστές.

Από τη στιγμή που ο υποψήφιος αγοραστής θα εντοπίσει κάτι που του αρέσει και θα κάνει το 2ο βήμα, ώστε να αγοράσει το προϊόν, η πλοήγησή του στο website/eshop σας πρέπει να είναι εύκολη, γρήγορη και κατατοπιστική, αλλιώς τον χάσατε.

βήματα για ένα user friendly website/eshop

1.Γρήγορος χρόνος φόρτωσης

Είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και θα είναι μία από τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσετε παρέχοντας στους πελάτες σας ένα γρήγορο και πλήρως βελτιστοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα του ιστότοπού σας, συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους των εικόνων σας και του παρόχου φιλοξενίας. Για τους παραπάνω λόγους συνιστάται η δημιουργία, συντήρηση και επιμέλεια ενός website/eshop από τους ειδικούς.

2. Ξεκάθαρο λογότυπο και επωνυμία

Μέρος της ‘’γοητείας’’ ενός επισκέπτη από τη σελίδα, μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα από την είσοδο στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου σας, είναι η παρουσίαση ενός σαφούς λογότυπου και επωνυμίας. Το λογότυπό σας πρέπει να είναι ορατό αμέσως και η επωνυμία σας πρέπει να είναι τόσο σαφής ώστε ο πελάτης να μπορεί γρήγορα να αποφασίσει εάν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πουλάει προϊόντα που τον ενδιαφέρουν.

3. Προσφορές και Δωρεάν μεταφορικά

Οι online αγοραστές είναι έξυπνοι αγοραστές που πάντα αναζητούν μια καλύτερη προσφορά.

Η δωρεάν αποστολή (FREE shipping), καθώς αυτή είναι μια από τις σημαντικότερες εκπτώσεις για πελάτες που ψωνίζουν online.

Δίνοντας κίνητρα στους πελάτες σας με προσφορές, αυξάνετε το ποσοστό μετατροπών σας, μειώνετε τα εγκαταλελειμμένα καλάθια και ενισχύετε τη μέση αξία της παραγγελίας σας.

4. Εικονίδια αξιόπιστης επιλογής πληρωμής

Για να μετατρέψετε έναν επισκέπτη σε πελάτη, πρέπει να αποδείξετε την αξιοπιστία σας. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών είναι να τους παρηγορήσετε με εξαιρετικά ορατά εικονίδια αξιόπιστης επιλογής πληρωμής στον ιστότοπό σας.

5. Σύνδεσμοι μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι νέοι επισκέπτες θα κάνουν κλικ στα κουμπιά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) για να δουν πόσους ακόλουθους έχετε, πόσο συχνά δημοσιεύετε και πόσο καλά παρουσιάζεστε ως ηγέτης στον κλάδο. Κάντε τα κουμπιά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ορατά σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.

6. Εξυπηρέτηση πελατών

Ένα άλλο στοιχείο που χρησιμοποιείται για να καθησυχάσει τους επισκέπτες είναι η προσφορά πολύτιμων καναλιών εξυπηρέτησης πελατών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Οι επισκέπτες αναζητούν τα ακόλουθα στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών:

– Στοιχεία επικοινωνίας

– Ζωντανή συνομιλία ή κλικ για κλήση

– Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

– Σχετικά με εμάς

7. Πολιτική Επιστροφών

Ως καταναλωτής, αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να αναζητήσετε πριν κάνετε μια αγορά. Δεδομένου ότι είναι δύσκολο να είστε 100% σίγουροι ότι θα μείνετε ικανοποιημένοι με ένα προϊόν που αγοράζετε μέσω του Διαδικτύου, θέλετε να έχετε άμεση δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων, σε περίπτωση που το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές σας.

8. Ποιοτικές σελίδες προϊόντων

Η παρουσίαση των προϊόντων σας με ποιοτικές περιγραφές και φωτογραφίες είναι το βήμα πωλήσεων για τα προϊόντα σας.

Οι πελάτες αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις περιγραφές προϊόντων, γι’ αυτό μάθετε τον καλύτερο τρόπο για να το κάνετε. Οι διαδικτυακοί αγοραστές επηρεάζονται έντονα από πραγματικούς πελάτες που έχουν αγοράσει τα προϊόντα σας στο παρελθόν. Βλέποντας κριτικές πελατών, αξιολογήσεις και μαρτυρίες θα ωθήσει έναν επισκέπτη να κάνει μια αγορά. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες θα παρέχει επίσης στον ιστότοπό σας μοναδικό περιεχόμενο

Μπορείτε ακόμη, να παροτρύνετε ευχαριστημένους πελάτες να αναρτήσουν τα προϊόντα που έλαβαν, προσφέροντάς τους κάποιους εκπτωτικούς πόντους.

Μάθετε πως μπορείτε να επιτύχετε όλα τα παραπάνω κι άλλα περισσότερα, σε συνεργασία με την εταιρεία μας. Ξεκινήστε σήμερα!

Social Power © 2022

Manage Cookies

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts