Το Google Ads, πρώην Google AdWords, αναφέρεται σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα διαφήμισης που έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από την Google. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Google Ads για να επιδείξουν το brand τους και να προωθήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους.
Δείτε ακόμη: Digital Marketing: Τα πλεονεκτήματα των Google Ads
Στην πραγματικότητα, οι Shopping Ads είναι ένας τύπος μορφής Google Ads. Όπως συζητήθηκε παραπάνω, υπάρχουν διάφοροι τύποι προτύπων διαφήμισης Google από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε, κατά την εκτέλεση της καμπάνιας διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις Αγορών είναι μία από αυτές αν είστε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι διαφημίσεις Αγορών Google χρησιμοποιούνται για την προώθηση προϊόντων σε οπτική μορφή, σε αντίθεση με το Google Ads, τα οποία βασίζονται σε κείμενο και χρησιμοποιούνται συχνά για προϊόντα και υπηρεσίες. Έτσι, οι Αγορές Google είναι προσαρμοσμένες σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου που περιέχουν σημαντικό όγκο προϊόντων.
Σήμερα, η Google έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις Google εμφανίζονται στο Google, θα μπορείτε να προβάλλετε το προϊόν σας σε κοινό μεγάλης κλίμακας.
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Google για πολλούς λόγους – για να μάθουν γενικές πληροφορίες, για να συγκρίνουν προϊόντα/τιμές, για να ελέγξουν κριτικές πελατών κ.λπ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία Διαχείρισης διαφημίσεων Google για να σχεδιάσετε καμπάνιες που εστιάζουν στην πρόθεση και προβάλλουν προσαρμοσμένες διαφημίσεις.
Ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο ανήκετε και τον διαφημιστικό σας στόχο, μπορεί να καταλήξετε να ξοδεύετε ελάχιστα χρήματα για τη διαφημιστική σας καμπάνια. Επενδύοντας λίγα περισσότερα, τα αποτελέσματα είναι πολλά περισσότερα! Αυτό καθιστά το Google AdWords εξαιρετικό για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
Προς το παρόν, η αναζήτηση Google υποστηρίζει 45 γλώσσες και προστίθενται περισσότερες γλώσσες κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένα είδη κοινού από διάφορες χώρες και να προβάλλετε διαφημίσεις στις γλώσσες τους, κάτι που θα κάνει το μήνυμα πιο ισχυρό.
Σίγουρα μπορείτε να κερδίσετε πολλά περισσότερα μέσω των διαφημίσεων Google. Απευθυνθείτε στους ειδικούς και μάθετε πώς
Πρόσφατα, η Google ενσωμάτωσε το Gmail στην πλατφόρμα μάρκετινγκ της Google. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι και οι ειδικοί στο Google Ad μπορούν τώρα να αρχίσουν να προβάλλουν διαδραστικές διαφημίσεις και στο Gmail. Αυτό θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα.
Το εργαλείο Διαχείρισης διαφημίσεων Google συνοδεύεται από μια ισχυρή δυνατότητα παρακολούθησης καμπάνιας, όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας σας στο Google Ads. Αν όλα αυτά σας φαίνονται περίπλοκα, μια πολύ safe και εγγυημένη επιλογή, είναι η επιλογή του κατάλληλου συτνεργάτη, με εξειδίκευση στο digital marketing, γνώσεις ορθής και μεθοδικής διαχείρισης social media και δημιουργίας και ανάπτυξης Google Ads.
Το Google AdWords προσφέρει στις επιχειρήσεις διαφορετικές στρατηγικές υποβολής προσφορών. Αυτές οι στρατηγικές υποβολής προσφορών προσαρμόζονται στους διαφορετικούς τύπους διαφημιστικών καμπανιών και επιχειρηματικών στόχων.
Χρησιμοποιώντας το Google Ads, θα μπορείτε να προσεγγίσετε εκατομμύρια άτομα που ενδέχεται να χρησιμοποιούν αποκλειστικά τα smartphone τους για αναζήτηση και αγορά προϊόντων.
Η τεχνολογία της Google εξελίσσεται και καινοτομεί συνεχώς, πιέζοντας τα όρια στον επόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό. Όταν χρησιμοποιείτε το Google Ads και τα εργαλεία διαχείρισης διαφημίσεων Google, θα μπορείτε να επωφεληθείτε από τις πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις λογισμικού που εφαρμόζουν. Με αυτόν τον τρόπο, οι διαφημιστικές σας καμπάνιες θα είναι πιο αποτελεσματικές από οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη πλατφόρμα.
Η Google είναι μια εταιρεία που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης και της βαθιάς μάθησης για πολλά χρόνια. Η εταιρεία χρησιμοποιεί AI και ML για να βοηθήσει τις μάρκες να βελτιστοποιήσουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες.