Το Google Display μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε άτομα με στοχευμένες διαφημίσεις προβολής ενώ περιηγούνται στους αγαπημένους τους ιστότοπους, δείχνουν σε έναν φίλο τους βίντεο στο YouTube, ελέγχουν τον λογαριασμό τους στο Gmail ή χρησιμοποιούν κινητές συσκευές και εφαρμογές.
Μια εναλλακτική τεχνική προσέλκυσης νέων επισκεπτών μέσω της πλατφόρμας της Google, αποτελεί το GDN (Google Display Network).
Στην ουσία μέσω του GDN, εξασφαλίζεται η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων στους χρήστες κατά την πλοήγηση τους σε διάφορα site, χωρίς να προηγείται επικοινωνία ή συμφωνία με τα sites. Όπως και στην περίπτωση του Google Search (AdWords), έτσι και τώρα οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο όταν ο χρήστης κάνει click στη διαφήμιση.
Το μεγάλο πλεονέκτημα της επικοινωνίας μέσω GDN είναι η δυνατότητα προβολής συγκεκριμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε στοχευμένα κοινά, με βάση τις ανάγκες της επικοινωνιακής στρατηγικής και τους στόχους. Τα κοινά αυτά κατηγοριοποιούνται και στοχεύονται με βάση συγκεκριμένων κριτηρίων. Τα κυριότερα εξ αυτών είναι:
Ενδιαφέροντα
Αναλόγως του ιστορικού περιήγησης, των sites που επισκέπτονται καθώς και των αναζητήσεων τους, οι χρήστες ταξινομούνται από τον αλγόριθμο της Google σε λίστες με διάφορα ενδιαφέροντα. Οι λίστες αυτές ανανεώνονται συνέχεια, προκειμένου να αντιπροσωπεύουν σε real time τα ενδιαφέροντα των χρηστών.
Site Topics
Στοχεύονται χρήστες που τη στιγμή προβολής της διαφήμισης, περιηγούνται σε sites, τα οποία αφορούν ή περιέχουν συγκεκριμένη θεματολογία.
Contextual
Στοχεύονται χρήστες που τη στιγμή προβολής της διαφήμισης διαβάζουν άρθρα τα οποία περιέχουν είτε στο κείμενο είτε στον τίτλο τους συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά, που συνδέονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των διαφημιζομένων eshop.
Δημογραφικά
Φύλο & ηλικία
Geolocation
Στόχευση σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή της Ελλάδος.
Η ενεργοποίηση, δημιουργία και παρακολούθηση διαφημίσεων μέσω GDN γίνεται, όπως και στις Search Campaigns, στην online πλατφόρμα της Google AdWords