Loading

Τι είναι το Digital Marketing;

Το Digital Marketing είναι η χρήση του Διαδικτύου, των κινητών συσκευών, των Social Media , των μηχανών αναζήτησης και άλλων καναλιών για την προσέγγιση των καταναλωτών. Ορισμένοι ειδικοί στο marketing θεωρούν ότι το Digital Marketing είναι μια εντελώς νέα προσπάθεια που απαιτεί έναν νέο τρόπο προσέγγισης των πελατών και νέους τρόπους κατανόησης της συμπεριφοράς των πελατών σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Κατανόηση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της πελατειακής βάσης και είναι διαδραστικό. Το ψηφιακό μάρκετινγκ βρίσκεται σε άνοδο και περιλαμβάνει διαφημίσεις αποτελεσμάτων αναζήτησης, διαφημίσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προωθημένα tweets-οτιδήποτε περιλαμβάνει μάρκετινγκ με σχόλια πελατών ή αμφίδρομη αλληλεπίδραση μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη.

Μάρκετινγκ ιστοσελίδων

Ένας ιστότοπος είναι το επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ. Μόνο του, είναι ένα πολύ ισχυρό κανάλι, αλλά είναι επίσης το μέσο που απαιτείται για την εκτέλεση μιας ποικιλίας διαδικτυακών εκστρατειών μάρκετινγκ. Ένας ιστότοπος πρέπει να αντιπροσωπεύει μια μάρκα, προϊόν και υπηρεσία με σαφή και αξέχαστο τρόπο. Θα πρέπει να είναι γρήγορο, φιλικό προς κινητά και εύκολο στη χρήση.

Διαφήμιση Pay-Per-Click

Η διαφήμιση αυτή επιτρέπει στους εμπόρους να προσεγγίζουν τους χρήστες του Διαδικτύου σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες μέσω πληρωμένων διαφημίσεων. Οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες στο Google, το Bing, το LinkedIn, το Twitter, το Pinterest ή το Facebook και να εμφανίσουν τις διαφημίσεις τους σε άτομα που αναζητούν όρους που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Οι καμπάνιες μπορούν να τμηματοποιήσουν τους χρήστες με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους (όπως κατά ηλικία ή φύλο) ή ακόμη και να στοχεύσουν στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ή την τοποθεσία τους. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες είναι το Google Ads και το Facebook Ads.

Μάρκετινγκ περιεχομένου

Ο στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να προσεγγίσει πιθανούς πελάτες μέσω της χρήσης του περιεχομένου. Το περιεχόμενο συνήθως δημοσιεύεται σε έναν ιστότοπο και στη συνέχεια προωθείται μέσω κοινωνικών μέσων, μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SEO ή ακόμα και καμπάνιες. Τα εργαλεία μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνουν ιστολόγια, ebooks, διαδικτυακά μαθήματα, infographics, podcasts και διαδικτυακά σεμινάρια.

instagram marketing

Email Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ. Πολλοί συγχέουν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ανεπιθύμητο περιεχόμενο, αλλά αυτό δεν είναι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το μέσο επικοινωνίας με τους πιθανούς πελάτες σας ή τα άτομα που ενδιαφέρονται για την επωνυμία σας. Πολλοί ψηφιακοί έμποροι χρησιμοποιούν όλα τα άλλα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσθέσουν δυνητικούς πελάτες στις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους και, στη συνέχεια, μέσω του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δημιουργούν διοχετεύσεις εξαγοράς πελατών για να μετατρέψουν αυτούς τους πελάτες σε πελάτες.

Social Media Marketing

Ο πρωταρχικός στόχος μιας καμπάνιας μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η αναγνωρισιμότητα της μάρκας και η δημιουργία κοινωνικής εμπιστοσύνης. Καθώς προχωράτε βαθύτερα στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να λάβετε δυνητικούς πελάτες ή ακόμα και ως κανάλι άμεσων πωλήσεων.

Μάρκετινγκ θυγατρικών

Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια από τις παλαιότερες μορφές μάρκετινγκ και το Διαδίκτυο έδωσε νέα ζωή σε αυτήν την παλιά κατάσταση αναμονής. Με το μάρκετινγκ θυγατρικών, οι επηρεαστές προωθούν τα προϊόντα άλλων ανθρώπων και λαμβάνουν προμήθεια κάθε φορά που πραγματοποιείται μια πώληση ή εισάγεται ένα προβάδισμα. Πολλές γνωστές εταιρείες όπως η Amazon έχουν προγράμματα θυγατρικών που πληρώνουν εκατομμύρια δολάρια το μήνα σε ιστότοπους που πωλούν τα προϊόντα τους.

Μάρκετινγκ βίντεο

Το YouTube έχει γίνει η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης και πολλοί χρήστες στρέφονται στο YouTube πριν αποφασίσουν να αγοράσουν, να μάθουν κάτι, να διαβάσουν μια κριτική ή απλά να χαλαρώσουν. Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες μάρκετινγκ βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των Facebook Videos, Instagram ή ακόμη και του TikTok που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εκτελέσετε μια καμπάνια βίντεο μάρκετινγκ. Οι εταιρείες βρίσκουν την μεγαλύτερη επιτυχία με το βίντεο ενσωματώνοντάς το στο SEO, το μάρκετινγκ περιεχομένου και τις ευρύτερες καμπάνιες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μηνύματα SMS

Οι εταιρείες και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί χρησιμοποιούν επίσης SMS ή μηνύματα κειμένου για να στέλνουν πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες προσφορές τους ή να δίνουν ευκαιρίες σε πρόθυμους πελάτες. Οι πολιτικοί υποψήφιοι που θέτουν υποψηφιότητα χρησιμοποιούν επίσης καμπάνιες μηνυμάτων SMS για τη διάδοση θετικών πληροφοριών σχετικά με τις δικές τους πλατφόρμες. Καθώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει, πολλές καμπάνιες για κείμενο που δίνουν επιτρέπουν στους πελάτες να πληρώνουν ή να δίνουν απευθείας μέσω ενός απλού μηνύματος κειμένου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts