Loading

Ποια είναι τα οφέλη του email marketing; Εάν η εταιρεία ή η επιχείρησή σας δεν χρησιμοποιεί email marketing, θα έπρεπε; Η απάντηση είναι NAI, καθώς το email αναφέρεται συνεχώς ως ένα από τα κανάλια μάρκετινγκ που παρέχουν σταθερά την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Και ειδικά σε έναν κόσμο μετά τον COVID και τις δραματικές επιπτώσεις του στην οικονομία.

Το email marketing χρησιμοποιείται από χιλιάδες επιχειρήσεις, όλων των μεγεθών σε όλο τον κόσμο. Όσοι δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτήν τη μέθοδο μάρκετινγκ μπορεί να μην καταλαβαίνουν αμέσως γιατί είναι τόσο δημοφιλής αλλά εμείς θα παραθέσουμε κάποιους λόγους για τους οποίους το email marketing θεωρείται από πολλούς ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ.

Χαμηλό κόστος

Ένα από τα πιο προφανή πλεονεκτήματα του email marketing είναι το χαμηλότερο κόστος του σε σύγκριση με τα κύρια κανάλια μάρκετινγκ. Δεν υπάρχουν κόστη εκτύπωσης ή ταχυδρομικών τελών και δεν καταβάλλονται τέλη σε αντάλλαγμα για προβολή σε συγκεκριμένο διαφημιστικό πίνακα, περιοδικό ή τηλεοπτικό κανάλι. Οι έμποροι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να εξετάσουν το ενδεχόμενο να επενδύσουν σε εξειδικευμένο λογισμικό για την αυτοματοποίηση, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Ομολογουμένως, μπορεί να υπάρχει ένα μικρό κόστος για την αποστολή χιλιάδων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε φορά, αλλά αυτό το κόστος είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό που θα περιμένατε να πληρώσετε χρησιμοποιώντας άλλα κανάλια μάρκετινγκ.

Προσεγγίστε ένα ήδη αφοσιωμένο κοινό

Το email marketing είναι ένα από τα μοναδικά κανάλια που ζητούν οι καταναλωτές να λάβουν. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα στέλνουν μηνύματα μόνο σε όσους έχουν εγγραφεί για να τα λάβουν. Αυτό μπορεί να επιτρέψει πολύ υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, καθώς μια επιχείρηση στοχεύει μόνο αυτούς που έχουν ήδη ενδιαφέρον για την επωνυμία τους.

Δημιουργία & αποστολή Newsletter

Η δημιουργία και η αποστολή newsletter, είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές και οικονομικές μεθόδους που χρησιμοποιούμε στο διαδικτυακό marketing για την διαφημιστική σας καμπάνια.

Τι ακριβώς είναι το newsletter;

Με απλά λόγια, το newsletter είναι ένα ενημερωτικό δελτίο, το οποίο περιέχει ειδήσεις, προσφορές,  ανακοινώσεις, συμβουλές ή γενική πληροφόρηση και αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

*Το ενημερωτικό αυτό δελτίο δεν αποτελεί απλά ένα διαφημιστικό κείμενο αλλά ένα κορυφαίο εργαλείο για το διαδικτυακό σας μάρκετινγκ.

Τι σας προσφέρει η δημιουργία και αποστολή newsletters;

  • Παρέχουν μια επιπλέον επιλογή διαφήμισης και προώθησης τόσο της εταιρείας σας όσο και των προϊόντων και των υπηρεσιών της.
  • Το newsletter βοηθά στη διεύρυνση του πελατολογίου σας, καθώς και στην ενημέρωση των ήδη πελατών σας για τις προσφορές σας, τα εταιρικά σας νέα και τη δράση σας.
  • Τα ενημερωτικά δελτία έχουν τη δυνατότητα να αποσταλούν προσωποποιημένα και σχεδιάζονται ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών.
  • Έχουν χαμηλό κόστος.
  • Είναι άμεσα, γρήγορα και εύχρηστα. Το ηλεκτρονικό μήνυμα φτάνει άμεσα στον παραλήπτη, ο οποίος διαβάζοντας και μόνο το τίτλο θα εκτιμήσει την αξία του και θα εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.
  • Στέλνοντας τακτικά ενημερωτικά email στη λίστα επαφών σας, κρατάτε επαφή και χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.
  • Προωθείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ακόμη και με την χρήση προσφορών και εκπτωτικών κουπονιών.
  • *Όλα αυτά οδηγούν στην αύξηση των πελατών και του κέρδους της επιχείρησής σας, κάτι που άλλωστε είναι και ο βασικός στόχος της Social Power. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην αποστολή newsletter μόνο στους χρήστες που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τα μηνύματα αυτά και όχι να γίνεται «SPAM» σε τυχαίες ηλεκτρονικές διευθύνσεις.

Αυξήστε τα έσοδα

Το email marketing είναι εξαιρετικό για να εκμεταλλευτείτε τις παρορμητικές αγορές. Δεν υπάρχουν πολλές άλλες πλατφόρμες μάρκετινγκ που επιτρέπουν στους πελάτες να περάσουν από το να παρακολουθήσουν μια προσφορά στην αγορά ενός προϊόντος με δύο κλικ σε ένα κουμπί. Με μια δελεαστική παρότρυνση για δράση και έναν σύνδεσμο κατευθείαν στο ταμείο, τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις όπως κανένα άλλο κανάλι.

Εύκολο να ξεκινήσετε

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν απαιτεί απαραιτήτως μια τεράστια ομάδα ή πολλά τεχνικά προβλήματα για να είναι επιτυχημένο. Είναι σίγουρα δυνατό να δημιουργήσετε μια καμπάνια email με φανταχτερά πρότυπα, βίντεο, εικόνες και λογότυπα. Ωστόσο, μερικές από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες χρησιμοποιούν απλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απλού κειμένου, υποδηλώνοντας ότι το περιεχόμενο ενός email είναι το πιο σημαντικό πράγμα.

Προσεγγίστε ένα παγκόσμιο κοινό

Ποια άλλη πλατφόρμα μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να στείλετε άμεσα ένα μήνυμα σε χιλιάδες ανθρώπους σε όλο τον κόσμο; Σίγουρα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν να διαδώσετε τη λέξη σε ένα παγκόσμιο κοινό – αλλά δεν μπορείτε να πείτε ποιος πραγματικά διαβάζει το περιεχόμενό σας.

Είναι σαφές ότι το email εξακολουθεί να είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμο σε κάθε επιχείρηση. Ίσως ήρθε η ώρα για την επιχείρησή σας να αρχίσει να δίνει προτεραιότητα στο email marketing.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts