Το Christmas Digital Marketing (Χριστουγεννιάτικο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ) είναι η διαδικασία λήψης εντατικών μέτρων μέσω διαφορετικών καναλιών στα social media, για να τραβήξετε την προσοχή των πελατών, να τους προσφέρετε επιπλέον πολύτιμες προσφορές και να αυξήσετε σημαντικά τα έσοδα και την απήχηση της εταιρείας σας κατά την εορταστική περίοδο.
Γιατί είναι σημαντικό το Christmas Digital Marketing;
- Στις διακοπές τα ψώνια αποτελούν μια ιεροτελεστία: Οι σύγχρονοι άνθρωποι είναι πολύ απασχολημένοι για ειδικούς εορτασμούς, επομένως επιλέγουν διακοπές και ψώνια. Το Christmas Digital Marketing θα μπορούσε κανείς να πει πως αποτελεί ένα κρίσιμο πολιτιστικό φαινόμενο, αν και μπορεί να ακούγεται αστείο.
- Αναβαθμίζει τα πρότυπα digital marketing: Το Christmas Digital Marketing δίδαξε στους ανθρώπους ότι αξίζουν περισσότερα, απαιτώντας μια εξαιρετική εξατομικευμένη εμπειρία αγοραστή στις διακοπές. Αυτόματα, αυξάνει τις απαιτήσεις της ποιότητας των εμπορικών σημάτων, με αποτέλεσμα να προτρέπουν βελτίωσης.
- Ενθαρρύνει τη δημιουργική δράση: Το να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων κατά τη διάρκεια μιας έντονης -διαφημιστικά- περιόδου διακοπών είναι μια πρόκληση. Οι επωνυμίες θα πρέπει να ωθήσουν τη δημιουργικότητά τους στα όριά της και να δημιουργήσουν συναισθηματικό, σχετικό περιεχόμενο για να προσελκύσουν τους έμπειρους πελάτες.
- Παρέχει στους πελάτες και τις επωνυμίες (brand) αμοιβαία οφέλη: Το Christmas Digital Marketing προσφέρει εξαιρετικές εκπτώσεις και δώρα στους πελάτες και, ταυτόχρονα, ανταμείβει τις προσπάθειες των εμπορικών σημάτων με σημαντικά έσοδα και αυξημένη φήμη.
- Δοκιμάζει την ικανότητα της επιχείρησης να αναπτύσσεται και να προσαρμόζεται: Ο πυρετός, για παράδειγμα, των Black Friday και Cyber Monday είναι μια πραγματική δοκιμασία για τις εταιρείες. Η συμμετοχή σε αυτές τις γιορτές είναι αναπόφευκτη. Οι διακοπές ελέγχουν εάν οι επωνυμίες μπορούν να ανταπεξέλθουν στην ένταση του εορταστικού μάρκετινγκ. Υποδεικνύει επίσης εάν μεμονωμένες εταιρείες είναι αρκετά ευέλικτες και προσαρμοστικές απέναντι στις πιέσεις.
Ιδέες για έξυπνο και ευχάριστο Christmas Digital Marketing
- Προσφέρετε την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη: Η επιχείρησή σας μπορεί να μειώσει το άγχος των καταναλωτών παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές και κόλπα για να κάνει την εμπειρία τους ακόμα καλύτερη.
- Δείξτε ευγνωμοσύνη στους αγοραστές: Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, οι καταναλωτές μπορούν να αφιερώσουν σημαντικό χρόνο συζητώντας τι — και πού — θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους όταν πρόκειται για την αγορά δώρων. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και πιστοί και μακροπρόθεσμοι πελάτες μπορούν να ψωνίσουν αλλού αυτή τη σεζόν. Δείξτε στους αγοραστές πόσο πολύτιμοι είναι για την επιχείρησή σας. Αν και υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ευχαριστήσετε τους πελάτες , η αποστολή ενός ευχαριστητικού email ή μιας φυσικής κάρτας είναι απλές ενέργειες που μπορούν να παρακινήσουν τους καταναλωτές να κάνουν τις γιορτινές τους αγορές με την επιχείρησή σας.
- Ξεκινήστε καμπάνια μάρκετινγκ: Πάρα πολλές επιχειρήσεις χρονοτριβούν όταν πρόκειται να αναπτύξουν τη στρατηγική μάρκετινγκ των διακοπών τους. Η αγορά-στόχος σας θα πρέπει να αρχίσει να σκέφτεται την επιχείρησή σας και τις γιορτινές αγορές της πριν ξεκινήσει ο Δεκέμβριος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ομάδα σας πρέπει να εργαστεί για την εποχική καμπάνια μάρκετινγκ νωρίς, όπως τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο.
- Προσφέρετε δωρεάν ανταμοιβές: Ενώ πολλοί καταναλωτές επικεντρώνονται στην αγορά δώρων, εξακολουθούν να τους ελκύει η ιδέα να αγοράσουν κάτι για τον εαυτό τους. Οι γιορτές είναι μια περίοδος προσφοράς — και οι καταναλωτές σας θέλουν να δέχονται τα δώρα από καιρό σε καιρό. Επισημάνετε τις ειδικές προσφορές, τις οικονομίες και τις δωρεάν προσφορές όποτε είναι δυνατόν για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας αυτή την εποχή του χρόνου.
- Εmail marketing: Κατά τη διάρκεια της πολυσύχναστης εορταστικής περιόδου, η αγορά-στόχος σας βρίσκεται πάντα εν κινήσει. Είτε πρόκειται για δουλειές είτε για ψώνια για τις διακοπές τους, ο ιδανικός αγοραστής σας δεν έχει πολύ χρόνο να αφιερώσει σε τηλεφωνικές κλήσεις, προσωπικές συναντήσεις ή σωματική αλληλογραφία. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, οι επιχειρήσεις στέλνουν στους αγοραστές μια ποικιλία προσφορών. Γι’ αυτό οι καταναλωτές ελέγχουν συχνά τα email τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Θέλουν να έχουν την καλύτερη προσφορά και το email μπορεί να τους βοηθήσει να εξοικονομήσουν χρήματα.
- Δημιουργήστε εορταστικές διαφημίσεις: Ανάλογα με την εταιρεία και τα προϊόντα σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη στρατηγική μάρκετινγκ διακοπών. Εάν επενδύετε στη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC) , μπορείτε να εστιάσετε στη δημιουργία διαφημίσεων που παρουσιάζουν μια πινελιά διακοπών στο αντίγραφο της διαφήμισης ή στην ίδια τη διαφήμιση. Για παράδειγμα, το αντίγραφο της διαφήμισής σας μπορεί να λέει: “Λάβετε το τέλειο δώρο αυτές τις γιορτές”, για να τονίσει τις γιορτές.
- Έκκληση στα συναισθήματα των αγοραστών: Οι γιορτές πυροδοτούν ένα μείγμα συναισθημάτων, από ενθουσιασμό μέχρι νοσταλγία. Μια έξυπνη στρατηγική Christmas Digital Marketing προσελκύει αυτά τα συναισθήματα, τα οποία μπορούν να ενθαρρύνουν τους χρήστες των social media να ασχολούνται την εταιρεία σας εκτός από τις αγορές των διακοπών τους.