Πόσος χρόνος χρειάζεται για να λειτουργήσουν οι Διαφημίσεις Google; Αυτή είναι μια ερώτηση που θέλει να γνωρίζει σχεδόν κάθε διαφημιζόμενος που ξεκινά με Διαφημίσεις Google ή κοινώς Google Ads.
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι απλή: Εξαρτάται. Το χρονοδιάγραμμα που χρειάζονται τα Google Ads για να λειτουργήσουν διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση.
Εξαρτάται από παράγοντες όπως ο προϋπολογισμός και ο τρόπος αναζήτησης των λέξεων-κλειδιών σας. Ορισμένες εταιρείες θα δουν αποτελέσματα μέσα στους πρώτους δύο μήνες και για άλλες, μπορεί να διαρκέσει έως και ένα χρόνο.
Ο λόγος για αυτό το μακρύ χρονοδιάγραμμα είναι ότι η Google χρειάζεται αυτό το χρόνο για να συγκεντρώσει και να αναλύσει τα δεδομένα σας για να αρχίσει να σας δίνει τα αποτελέσματα που θέλετε. Η Google συλλέγει πάντα δεδομένα από τις διαφημίσεις που έχουν δημιουργηθεί και στη συνέχεια χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να μάθει από αυτά.
Τούτου λεχθέντος, οι Διαφημίσεις Google χρειάζονται κάποιο ιστορικό απόδοσης για να μελετήσουν και να δημιουργήσουν δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι διαφημιστές για να κάνουν αλλαγές και να βελτιώσουν τις καμπάνιες τους. Μπορεί να χρειαστούν 2 έως 6 μήνες για να αναπτυχθεί μια καμπάνια Google Ads, στη συνέχεια να σταθεροποιηθεί και, στη συνέχεια, άλλοι 6 έως 12 μήνες για να ωριμάσει σε μια ισχυρή καμπάνια Διαφημίσεων Google.
Το πρώτο διάστημα οι καμπάνιες βρίσκονται σε στάδιο έρευνας, όπου συλλέγουν δεδομένα και συλλέγουν μετρήσεις διαφημίσεων για να τις αναλύσετε. Είναι το διάστημα των 6 έως 12 μηνών κατά το οποίο μπορείτε πραγματικά να λάβετε αυτά τα δεδομένα και το ιστορικό απόδοσης από τις διαφημίσεις και να αρχίσετε να βελτιώνετε τις καμπάνιες σας για να τις μετατρέψετε σε ισχυρές και υψηλής απόδοσης καμπάνιες PPC.
Όταν ξεκινάτε τις Διαφημίσεις Google, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα καθορίσουν την απόδοση των διαφημίσεών σας. Ο όγκος των αναζητήσεων για τις λέξεις-κλειδιά σας, ο προϋπολογισμός σας, η επιθετική προσφορά που υποβάλλετε και ο ανταγωνισμός στη θέση σας είναι μερικά παραδείγματα.
Η Google θα λάβει όλους αυτούς τους παράγοντες υπόψη και θα χρησιμοποιήσει τη μηχανική εκμάθησή της για να μετρήσει την ποιότητα των διαφημίσεών σας με την πάροδο του χρόνου.
Σε αυτή τη φάση των 2 έως 6 μηνών, βγάζετε ένα μεγάλο δίκτυο και προσπαθείτε να συλλέξετε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα για τις διαφημίσεις σας. Η ανάλυση αυτών των δεδομένων και η πραγματοποίηση μικρών προσαρμογών είναι μια διαδικασία που θα περάσετε σε αυτή τη φάση.
Ενώ η Google βρίσκεται σε αυτό το στάδιο εκμάθησης, μερικές από τις μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας περιλαμβάνουν την προσαρμογή των προσφορών, τη βελτίωση της επιλογής λέξεων-κλειδιών και τη βελτίωση της στόχευσης. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Google θα λάβει το ιστορικό απόδοσης των διαφημίσεών σας και τις μικρές τροποποιήσεις που έχετε κάνει και θα αρχίσει να ωριμάζει σε μια ικανή καμπάνια PPC. Τώρα μπορείτε να ελέγξετε το ιστορικό απόδοσης της καμπάνιας για να μπορέσετε να κάνετε μεγαλύτερες αλλαγές για να αναπτύξετε μια ισχυρή καμπάνια PPC.
Το εύρος των 6 έως 12 μηνών είναι το σημείο όπου η καμπάνια PPC σας θα διαμορφωθεί σε μια ισχυρή και αποτελεσματική μέθοδο διαφήμισης για την επιχείρησή σας. Τώρα που η Google έχει συλλέξει δεδομένα μερικών μηνών και έχετε να εξετάσετε κάποιο ιστορικό απόδοσης, μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα και να ενισχύσετε τις μετρήσεις στις οποίες επικεντρώθηκαν οι στόχοι σας. Όλες οι μικρές αλλαγές που κάνατε νωρίτερα θα εξακολουθούν να ισχύουν εδώ, αλλά τώρα έχετε ορισμένα δεδομένα στον λογαριασμό σας που μπορούν να σας βοηθήσουν να επηρεάσετε πού θέλετε να διαθέσετε περισσότερο προϋπολογισμό ή να αυξήσετε τις προσφορές για συγκεκριμένες ομάδες διαφημίσεων ή λέξεις-κλειδιά.
Εάν μόλις ξεκινάτε με τις Διαφημίσεις Google, μην πανικοβληθείτε που δεν βλέπετε άμεσα αποτελέσματα. Οι διαφημίσεις PPC κάθε επιχείρησης μπορούν να αναπτυχθούν με διαφορετικούς ρυθμούς, επομένως εστιάστε σε αυτά που μπορείτε να ελέγξετε για να ρυθμίσετε τις διαφημίσεις PPC σας για επιτυχία.
Συνεργαστείτε με τα Google Ads για να βοηθήσετε στην ανάλυση των δεδομένων σας από νωρίς και να βελτιστοποιήσετε, όταν έχετε ένα ιστορικό απόδοσης το οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε για να βοηθήσετε τις διαφημίσεις PPC της επιχείρησής σας ώστε να αποδίδουν αποτελεσματικά.