Loading

Πάνω από τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τα social media, με social media διαφημίσεις προώθησης των επιχειρήσεων, είτε για προσωπική, είτε για επαγγελματική χρήση.

Από αυτό το ποσοστό, το 75% πιστεύει ότι οι social media πλατφόρμες διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην αγοραστική νοοτροπία του κοινού. Αυτό δείχνει πώς μια καλή στρατηγική, με social media διαφημίσεις, είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις που θέλουν να βγουν στην κορυφή.

Αλλά με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στα social media, δεν είναι εύκολο να χαράξετε το σημάδι σας σήμερα.

Τι είναι ο έλεγχος των social media

Για να παραμείνετε στην κορυφή της digital παρουσίας της επωνυμίας σας, πρέπει να αξιολογήσετε και να βελτιστοποιήσετε τα προφίλ της στα social media. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται έλεγχος των social media. Η τακτική διεξαγωγή ελέγχων στις social mediaδιαφημίσεις, είναι καθοριστική για την επίτευξη των στόχων της δέσμευσής σας, επειδή σας βοηθά να εντοπίσετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία των κοινωνικών σας χειρισμών και να αναπτύξετε μια συνεκτική στρατηγική στα social media.

Ο έλεγχος περιλαμβάνει:

  • Μετρήσεις απόδοσης: Για να κατανοήσετε πώς τα πάει το προφίλ σας με τους Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI), όπως μετατροπές, αφοσίωση, ακόλουθοι και κλικ.
  • Κοινωνική ακρόαση : Για να παρακολουθείτε τις διαδικτυακές συνομιλίες γύρω από την επωνυμία σας, ώστε να μπορείτε να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών αλληλεπιδρώντας με το κοινό σας, να προστατεύσετε τη φήμη της επωνυμίας σε περίπτωση ψευδών ειδήσεων και να απαντήσετε στα σχόλια των πελατών.
  • Πυλώνες περιεχομένου: Για να διατηρήσετε μια συνεπή φωνή της επωνυμίας και να παρέχετε ειδικό περιεχόμενο στο κοινό-στόχο σας. 
  • Hashtags: Για να κατανοήσετε ποια hashtags είναι αρκετά συγκεκριμένα για να αυξήσετε την προσέγγιση και την αφοσίωση των αναρτήσεών σας.
  • Ανάλυση SWOT: Για να αναλύσετε τα δυνατά σημεία, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές για να λάβετε ένα στιγμιότυπο της απόδοσής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να εντοπίσετε τομείς προς βελτίωση.

5 βήματα για τη διεξαγωγή αποτελεσματικού ελέγχου μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τώρα που γνωρίζετε τη σημασία της διεξαγωγής ενός ελέγχου στα social media και στις social media διαφημίσεις, ας δούμε πώς να το κάνουμε πράξη.

Αναλύστε την τρέχουσα απόδοσή σας στα social media

Κατά τη διεξαγωγή ενός ελέγχου στις social mediaδιαφημίσεις και γενικότερα στα προφίλ και τα χαρακτηριστικά τους, η πρώτη σας εντολή θα πρέπει να είναι να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη λίστα με όλους τους λογαριασμούς σας στα social media που έχετε αυτήν τη στιγμή σε διαφορετικά κανάλια. Ψάξτε βαθιά σε κάθε προφίλ και αναζητήστε ασυνέπειες στη φωνή της επωνυμίας, το θέμα και τον οδηγό στυλ.

Σημειώστε αυτές τις ασυνέπειες σε ένα Φύλλο Google και μοιραστείτε το με την ομάδα δημιουργικών σας. Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα για να ανανεώσετε τη συνολική εμφάνιση και αίσθηση των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης.

Αντλήστε έμπνευση από τους ανταγωνιστές

Περίπου το 90% των εταιρειών ασχολούνται με ανάλυση ανταγωνισμού. Η μελέτη του ανταγωνισμού σας μπορεί να σας βοηθήσει να μηδενίσετε τη Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP) της εταιρείας σας.

Ακολουθούν τρία σίγουρα βήματα για τη διεξαγωγή μιας αποτελεσματικής ανταγωνιστικής ανάλυσης:

Κάντε μια λίστα με τους κορυφαίους ανταγωνιστές σας

Ανοίξτε το Google Adwords Keyword Planner και εισαγάγετε ορισμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Το εργαλείο θα σας δείξει πού κατατάσσονται αυτές οι λέξεις-κλειδιά, μαζί με τον όγκο αναζήτησής τους. Στη συνέχεια, μπορείτε να εισαγάγετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στη γραμμή αναζήτησης Google και να κατανοήσετε ποιες επιχειρήσεις κατατάσσονται στην υψηλότερη κατάταξη για αυτές—αυτοί είναι οι ανταγωνιστές σας.

Ομοίως, μπορείτε επίσης να εισέλθετε στον ιστότοπο του ανταγωνιστή σας και να κατανοήσετε ποιες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Αναλύστε την τρέχουσα στρατηγική τους

Συγκεντρώστε πληροφορίες για τις στρατηγικές, τα θέματα και τους πυλώνες περιεχομένου των ανταγωνιστών σας, αξιολογώντας τα ενεργά προφίλ τους στα social media. Χρησιμοποιήστε τις λίστες για να παρακολουθείτε στενά το είδος του περιεχομένου που στέλνουν και εγγραφείτε στα newsletter τους για περισσότερες πληροφορίες.

Μερικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να ”κεντράρετε” στα σημεία που πρέπει να εστιάσετε είναι οι εξής:

-Σε ποιες πλατφόρμες βρίσκονται οι ανταγωνιστές μου;

-Πόσο συχνά δημοσιεύουν;

-Ποιο είναι το ποσοστό εμπλοκής τους;

-Τι χάνουν και μπορώ να απευθυνθώ για να τους συνδυάσω;

-Πώς μπορώ να προσφέρω μια καλύτερη εμπειρία μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο κοινό μου;

Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες για να καθοδηγήσετε τη στρατηγική υλοποίησης

Αφού ολοκληρώσετε την ανάλυση, καταρτίστε το σχέδιο δράσης σας για να ενεργήσετε σύμφωνα με τα ευρήματά σας και να βελτιστοποιήσετε τα κανάλια σας στα social media για να βελτιώσετε την απόδοση και να αλληλεπιδράσετε καλύτερα με το κοινό σας.

Προσδιορίστε ευκαιρίες από νέες social media πλατφόρμες

Το επόμενο βήμα στον έλεγχο των social media είναι να αναζητήσετε ευκαιρίες όπου μπορείτε να εδραιώσετε την παρουσία της επωνυμίας σας, επειδή υπάρχει ένας τεράστιος κόσμος πέρα ​​από το Instagram και το Facebook.

Ακολουθούν ορισμένα βήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε νέες ευκαιρίες για να δημιουργήσετε την παρουσία σας στα social media:

  • Ανατρέξτε στη λίστα των ανταγωνιστών που έχουν επιλεγεί από την ανάλυση ανταγωνιστών σας.
  • Ελέγξτε τους ιστότοπους για να καταλάβετε σε ποιες πλατφόρμες βρίσκονται.
  • Κάντε μια λίστα με όλες τις νέες πλατφόρμες και προσδιορίστε εάν το κοινό σας είναι ενεργό σε αυτές.
  • Διεξάγετε σε βάθος έρευνα σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών και τους τύπους περιεχομένου κάθε πλατφόρμας.
  • Δημιουργήστε μια λίστα με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για να κατανοήσετε ποια πλατφόρμα είναι κατάλληλη για εσάς.

Εάν τα πλεονεκτήματα μιας συγκεκριμένης πλατφόρμας υπερτερούν των μειονεκτημάτων, δημιουργήστε έναν λογαριασμό σε αυτήν και αναλύστε την απόδοση των αναρτήσεών σας για να δείτε εάν το digital marketing σε αυτήν την πλατφόρμα αξίζει τον χρόνο και τον κόπο σας. Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία για να επικυρώσετε την απόφασή σας να είστε παρόντες σε μια πλατφόρμα και να τροποποιήσετε τη στρατηγική σας ανάλογα για καλύτερη απόδοση.

Δημιουργήστε ένα σχέδιο υλοποίησης

Τώρα που ξέρετε σε ποιες social media πλατφόρμες πρέπει να επικεντρωθεί η επωνυμία σας, ξεκινήστε να δημιουργείτε και να προσαρμόζετε περιεχόμενο για κάθε μία από αυτές.

Βήμα 1: Προσδιορίστε τον σκοπό του περιεχομένου σας. Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, την εμπιστοσύνη να ενισχύσετε τις πωλήσεις, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών; Προσαρμόστε τους βασικούς πυλώνες περιεχομένου σας με βάση την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση.

Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε την τεχνική πυλώνα και συμπλέγματος για να οργανώσετε το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε συγκεκριμένες θεματικές περιοχές και να δημιουργήσετε συμπλέγματα θεμάτων. Για παράδειγμα, εάν έχετε επιλέξει το «social media marketing» ως πυλώνα περιεχομένου, μπορείτε να το χωρίσετε σε πιο συγκεκριμένα θέματα όπως τα αναλυτικά στοιχεία των social media, το μάρκετινγκ επιρροής και οι πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες.

Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου

Δεν μπορείς να κάνεις έναν social media έλεγχο μόνο μία φορά και να τον χαρακτηρίζεις την ημέρα. Πρέπει να παρακολουθείτε συνεχώς τα προφίλ σας στα social media και ειδικότερα τις αποδόσεις στις social media διαφημίσεις για να διασφαλίσετε ότι στοχεύετε το σωστό σύνολο κοινού, δημιουργώντας περιεχόμενο που λειτουργεί για εσάς και βρίσκεται στη σωστή πλατφόρμα.

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε σταθερή απόδοση επένδυσης (ROI), πρέπει να πραγματοποιείτε τακτικούς ελέγχους.

Ακολουθούν μερικά βήματα που θα σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία:

-Βήμα 1: Προσδιορίστε δύο ή τρεις στόχους που θέλετε να επιτύχετε με τον επόμενο έλεγχο.

Διάγραμμα στόχων

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που δημιουργείτε στόχους για τη στρατηγική σας στα social media, βεβαιωθείτε ότι είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, επιτεύξιμοι, σχετικοί και χρονικά δεσμευμένοι.

-Βήμα 2: Επιλέξτε σχετικές μετρήσεις για τη μέτρηση της απόδοσης

Ξεκινήστε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας (προτείνουμε να το κάνετε κάθε τρίμηνο). Μπορείτε να αξιολογήσετε πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς σας στόχους παρακολουθώντας μετρήσεις κοινωνικών μέσων όπως:

  • Ανάλυση συναισθήματος
  • Λέξεις-κλειδιά για συγκεκριμένη επωνυμία
  • Πληροφορίες κοινού
  • Ποσοστό αφοσίωσης

-Βήμα 3: Δημιουργήστε λεπτομερείς αναφορές για να επικυρώσετε τη στρατηγική σας

Αναπτύξτε σε βάθος αναφορές για την απόδοσή σας στα social media για κάθε τρίμηνο. Για αυτό, ανατρέξτε στους στόχους που θέσατε στο πρώτο βήμα και δείτε αν έχετε καταφέρει να τους πετύχετε. Εάν δεν το έχετε κάνει, παίξτε τη στρατηγική σας στα social media και εντοπίστε κενά, τομείς βελτίωσης και αδυναμίες. Χρησιμοποιήστε δεδομένα για να κατανοήσετε γιατί δεν μπορέσατε να πετύχετε τους στόχους σας και βελτιστοποιήστε τη στρατηγική σας για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Η διεξαγωγή ελέγχου στα social media και στις social media διαφημίσεις μπορεί να φαίνεται εκφοβιστική στην αρχή, αλλά η διαδικασία γίνεται αισθητή μετά τους πρώτους κύκλους. Με τα σωστά στοιχεία μπορείτε να ενισχύσετε την παρουσία σας στα social media και την απόδοση επένδυσης (ROI).

Να θυμάστε πάντα να συνεχίζετε να αναζητάτε νέες πλατφόρμες και τάσεις. Σε τελική ανάλυση, η παραμονή στην επικαιρότητα είναι ζωτικής σημασίας στο σημερινό μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο του marketing, τόσο σε βιωματικό όσο και σε digital επίπεδο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts