Social Media 2023: Το έτος των δραστικών αλλαγών και της ανάπτυξης στον κόσμο του Digital Marketing. Το 2022, φεύγοντας άφησε μια πολύ δυνατή ιδέα για το τι μας περιμένει με το νέο έτος.
Τα Social Media θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχουν αλλάξει ή υιοθετήσει έναν πιο ανανεωμένο και φρέσκο χαρακτήρα, δίνοντας το προβάδισμα και στις υπόλοιπες εφαρμογές (πέραν του Instagram και του Facebook) ώστε να αγαπηθούν και να γνωρίσουν μια διαφορετική δημοφιλία.
Τα brand δίνουν προτεραιότητα στο LinkedIn και στο TikTok
Για πολλές επωνυμίες, οι αλλαγές και η εξελικτικές δυνατότητες του Twitter και του TikTok, όσο αφορά τη διαφήμιση και το potential πίσω από αυτές, άνοιξαν το δρόμο για μεγαλύτερη προβολή.
Έμφαση στη δύναμη των βίντεο
Χωρίς αμφιβολία, η μία σημαντική αλλαγή πλατφόρμας που θα διαχωρίσει γρήγορα τις επιτυχημένες και μη μάρκες (brands) στα Social Media 2023 θα είναι το βίντεο σύντομης μορφής.
Ακόμη και το LinkedIn στρέφεται στην αύξηση του περιεχομένου βίντεο και οι περισσότερες πλατφόρμες είναι ανοδικές και στο ζωντανό περιεχόμενο. Το βίντεο σύντομης μορφής, υποκινούμενο από την εκπληκτική απήχηση και την επιτυχία του TikTok, είναι πλέον το περιεχόμενο της επιλογής.
H δύναμη των βίντεο έναντι της απλής εικόνας, πόσο μάλλον του ”παραδοσιακού” κειμένου, έχει επιδείξει τεράστια επικράτηση, όσο αφορά την αφοσίωση του κοινού.
Το περιεχόμενο AI αναδιατυπώνει μοντέλα δημιουργίας περιεχομένου
Σίγουρα θα έχει πέσει στην αντίληψή σας η νέα τάση AI βίντεο και εικόνων, σε διάφορες εφαρμογές που αναδημοσιεύονται σε Instagram, TikTok και γενικά στα Social Media.
H τεχνητή νοημοσύνη θα φέρει επανάσταση στον τρόπο δημιουργίας, διανομής και κατανάλωσης περιεχομένου. Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βοηθήσει τους δημιουργούς να αναπτύξουν καλύτερο και πιο ελκυστικό περιεχόμενο, σε δραματικά λιγότερο χρόνο χρησιμοποιώντας την αυτοματοποίηση.
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βοηθήσει τους δημιουργούς να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους, βοηθώντας τους να δημιουργήσουν αποτελεσματικά περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο κοινό-στόχο τους.
Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στο μάρκετινγκ.
Βελτιώνεται η αναφορά διαφημίσεων στο Facebook
Όσον αφορά τη διαφήμιση στο Facebook, υπάρχει μια καλή ένδειξη ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά την παρακολούθηση και την αναφορά.
Βελτιστοποιήσεις και εργαλεία, καθιστούν όλο και πιο εύκολη και άμεση την επαφή των διαφημιστών του Digital Marketing με το Facebook και τις διαφημίσεις του.
Facebook Marketing
Μία από τις πιο σημαντικές τάσεις digital marketing στο Facebook είναι το κάθετο βίντεο σύντομης μορφής, το οποίο σίγουρα θα συνεχίσει να αυξάνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023 και μετά. Στο Facebook, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα πρέπει να δοκιμάσουν τη δημοσίευση σε μορφή Reels καθώς και σύντομα κάθετα βίντεο ως κανονικές αναρτήσεις ροής. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το τελευταίο μπορεί να έχει καλύτερη απόδοση!
Αντίθετα, η εστίαση κινείται σε μετρήσεις που έχουν σημασία, χτίζοντας αθόρυβα σχέσεις και αναπτύσσοντας τις επιχειρήσεις μας χωρίς πολλή φασαρία και φανφάρες.
Τα Social Media 2023 θα συνεχίσουν σίγουρα να αποτελούν κρίσιμο συστατικό του digital marketing. Αλλά πρέπει να σταματήσουμε να βρισκόμαστε στο έλεος των μεγάλων τεχνολογικών αλγορίθμων και να ανακτήσουμε τον έλεγχο. Διπλασιάστε ό,τι είναι σημαντικό για εσάς στην επιχείρησή σας σε αντίθεση με το να πηδάτε σε κάποια προσωρινή τάση που κάνουν όλοι οι άλλοι.
Ευτυχώς, επιστρέφουμε στις ρίζες μας στα social media, όπου η σύνδεση στις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ήταν ευχάριστη και μπορούσαμε εύκολα να δημιουργήσουμε ουσιαστικές και διαρκείς συνδέσεις. Η κοινότητα είναι το παν. Οι σχέσεις είναι το παν.
Οι άνθρωποι λαχταρούν περισσότερο βάθος και έχουν ένα μέρος να ανήκουν εκεί που νιώθουν ότι έχουν πραγματικά σημασία. Για ορισμένες επιχειρήσεις, αυτό θα μπορούσε να μοιάζει με ομάδα Facebook.
Το Facebook Messaging γίνεται ένα σημαντικό κανάλι εσόδων
Υπάρχει μια διαδικασία παρακολούθησης για τις φόρμες δημιουργίας δυνητικών πελατών και υπάρχουν πολλοί τρόποι για τους υποψήφιους πελάτες ώστε να στείλουν μηνύματα στην επιχείρηση.
Αυτή η αύξηση του όγκου των μηνυμάτων μπορεί να έχει βαθιά επίδραση στην αύξηση των εσόδων. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αγκαλιάσουν τις πωλήσεις από DM και άμεσα μηνύματα—καθώς και SMS, για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με την εμπειρία του πελάτη.
Οι παραπάνω αναφορές είναι μόνο μερικές από τις δεκάδες δυνατότητες που μας επιφυλάσσουν τα Social Media 2023. Οι Digital Marketing experts, δουλεύουν αδιάκοπα και με επιμέλεια στην ενημέρωση, ώστε να ακολουθούν τις τάσεις και τις αλλαγές, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη στο έπακρο. Είστε έτοιμοι για τη νέα, digital εποχή;