Loading

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Τι κάνει ένας Social Media Manager;

Ο Social Media Manager είναι υπεύθυνος για την παρουσία μίας εταιρείας ή ενός οργανισμού ή ενός brand/προϊόντος στα social media (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, TikTok κ.ά.).

 Ο ρόλος του υπάγεται στο τμήμα Marketing, αναφέρεται στον Digital Marketing Manager και συνεργάζεται με τα στελέχη του τμήματος για την εκτέλεση, την παρακολούθηση και τις μετρήσεις των ενεργειών που πραγματοποιούνται στα μέσα αυτά.

Οι αρμοδιότητές του εκτείνονται από μία απλή ανάρτηση/post δηλ τη διαχείριση social media, το copywriting, την επικοινωνία με τον πελάτη, την καθοδήγηση του δημιουργικού σε συνεργασία με το γραφίστα για το γραφιστικό σχεδιασμό καθώς και τον έλεγχο και τη βελτιστοποίηση διαφημίσεων των social media.

Σκοπό της διαχείρισης social media αποτελούν η αύξηση του κοινού, το engagement και γενικότερα η αύξηση των πωλήσεων και η μεγιστοποίηση του brand awareness.

Ο άνθρωπος που ασχολείται με τη διαχείριση των social media μιας εταιρείας, θα μπορούσαμε να πούμε πως αποτελεί τη συχνά «τη φωνή».

Όπως σε κάθε επάγγελμα, έτσι και στην περίπτωση του διαχειριστή των Social Media χρειάζεται ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων για να δημιουργήσει το απόλυτα ελκυστικό κοινωνικό περιεχόμενο που θα δημιουργήσει πιστούς ακόλουθους και κατ’ επέκταση σημαντικούς πελάτες.

Προγραμματισμός και όρια

Ένα από τα μεγαλύτερα challenges ενός ανθρώπου που ασχολείται με τη διαχείριση social media αποτελεί η τήρηση ενός αυστηρού χρονοδιαγράμματος, το deadline που λέμε.

Οι υπεύθυνοι του social media marketing πρέπει να γνωρίζουν πώς να θέτουν προσωπικά όρια και να κινούνται εντός προθεσμίας. Όταν οι πελάτες συνάψουν μια συμφωνία, το σχεδιαστικό πλάνο γίνεται γνωστό εξ’ αρχής και κατά συνέπεια οι social media managres & google ads experts κινούνται εντός συγκεκριμένου πλαισίου.

Γραφή

Σχεδόν κάθε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρειάζεται λεζάντα, επομένως η καλή, σύντομη, έξυπνη γραφή είναι μια αδιαπραγμάτευτη δεξιότητα για όλους τους διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media manager) και κειμενογράφους (copywriters).

Όλα κρύβονται στη λεπτομέρεια! Το να έχετε επαναλαμβανόμενα τυπογραφικά λάθη ή κακή σύνταξη και γραμματική είναι ένας σίγουρος τρόπος για να βλάψετε τη φήμη και την εικόνα ενός brand στο διαδίκτυο. Η προσοχή στη λεπτομέρεια σημαίνει ότι οι άνθρωποι πίσω από τη διαχείριση social media είναι σε θέση να εντοπίσουν ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη πριν πατήσουν “δημοσίευση” σε ένα post.

Under Pressure

Ελληνιστί, είναι πολύ σημαντικό να είστε σε θέση να εργαστείτε υπό πίεση. Όπως προαναφέρθηκε, η διαχείριση των social media απαιτεί την τήρηση των προθεσμιών.

Το υλικό που αναρτάται στα social media (Instagram/Facebook κ.α.) πρέπει να διατηρεί μια συχνότητα, η οποία συνδέει το αγοραστικό κοινό με το brand, με μια σχέση εμπιστοσύνης.

Αυτή είναι μια μεγάλη ευθύνη που πρέπει να αναλάβετε, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι η εταιρεία που εκπροσωπείτε. Επομένως, ως διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να λειτουργείτε πάντα ψύχραιμοι και με σύνεση υπό πίεση.

Επιχειρηματική αντίληψη

Δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη πτυχίων οικονομικών ή επιχειρήσεων, αντιθέτως είναι σημαντική η  αντίληψη για το πως λειτουργεί μια επιχείρηση. Είναι ευθύνη του διαχειριστή μέσων κοινωνικής δικτύωσης να διασφαλίσει ότι η στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing strategy)  ανταποκρίνεται στους γενικούς στόχους της επιχείρησης.

Οι καλύτεροι της διαχείρισης social media έχουν στρατηγικά μυαλά και σκέφτονται πάντα τη μεγαλύτερη εικόνα και πώς οι αναρτήσεις και οι διαφημίσεις social media μπορούν να υποστηρίξουν και να ‘’κουμπώσουν’’ με το γενικό, μεγαλύτερο πλάνο μάρκετινγκ των εταιρειών.

Ακόλουθοι της επικαιρότητας

Ένας ενημερωμένος social media manager ξέρει καλύτερα από τον καθένα πως η επιτυχία κρύβεται στη δημοτικότητα. Το κοινό ενθουσιάζεται, παθιάζεται και ακολουθεί τις νέες τάσεις και μόδες της ποπ κουλτούρας. Λογοπαίγνια και επίκαιρες αναφορές αποτελούν μια σίγουρη ‘’μαγιά’’ στη συνταγή της επιτυχίας.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν μερικές από τις πολλές και συνεχόμενα αυξανόμενες συμβουλές που παρέχει η εξειδικευμένη εταιρεία διαχείρισης social media, Social Power. Με πολυετή και επιτυχημένη πορεία, αναλαμβάνουμε κάθε αντικείμενο/ προϊόν, ερευνούμε τις ανάγκες και το κοινό στο οποίο απευθύνεται και στη συνέχεια προχωράμε στο ανάλογο στρατηγικό digital marketing πλάνο.

Δημιουργήστε ή ανανεώστε την παρουσία της επιχείρησής σας στα social media μαζί μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts