Loading

Εάν θέλετε να αρχίσετε να επωφελείστε από τις υψηλές εμφανίσεις της Google,  δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να ξεκινήσετε την προώθηση μέσω Google Ads.

Τι είναι Google Ads;

Τα Google Ads αποτελούν διαδικτυακό διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το πρόγραμμα σάς επιτρέπει να δημιουργείτε διαφημίσεις στο διαδίκτυο για να προσεγγίσετε κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Η πλατφόρμα Google Ads λειτουργεί με διαφήμιση pay-per-click (PPC), δηλαδή πρέπει να πληρώνετε κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Αλλά υπάρχουν τόσα πολλά μέσα και μέθοδοι διαφήμισης εκεί έξω. Μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιορίσετε ποιο είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας.

10 οφέλη των Google Ads

Θέλετε λοιπόν να μάθετε την απάντηση στο “Γιατί να χρησιμοποιήσετε τα Google Ads;”

Υπάρχουν πολλά μεγάλα οφέλη. Εδώ είναι μόνο μερικά.

1. Η τεράστια απήχηση της Google

Σήμερα η Google έχει ανυψωθεί. Πέρα ​​από μια επωνυμία, έχει επικρατήσει ως ρήμα. Ο όρος “Google” στην πραγματικότητα υπάρχει πλέον στο Λεξικό Merriam Webster(!)

Και αυτό γιατί, όταν οι άνθρωποι έχουν μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσουν, η πρώτη τους σκέψη είναι συνήθως η μηχανή αναζήτησης Google.

‘’Γκούγκλαρε’’ το.

Οι άνθρωποι αναζητούν λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας. Εάν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το Διαδίκτυο, το πιθανότερο είναι ότι έχουν ψάξει στο Google την απάντηση σε κάτι. Και αν μπορείτε να τους βοηθήσετε να βρουν την απάντηση, ακόμα κι αν είναι με μια διαφήμιση, είναι πιο πιθανό να επιλέξουν εσάς παρά τον ανταγωνιστή σας.

2. Δυνατότητες που επιτρέπουν μια σειρά στόχευσης

Με την Google, υπάρχει κάτι για κάθε επιχείρηση και κάθε προοπτική, κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή.

Η υποβολή προσφορών για ευρείς όρους αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, όπως “λογισμικό λογιστικής”, θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας στους υποψήφιους πελάτες στα προηγούμενα στάδια της διαδικασίας έρευνας προϊόντος και θα σας επιτρέψει να γεμίσετε το επάνω μέρος της διοχέτευσης με δύο πολύ απλές αλλά ισχυρές τεχνικές:

3. Αξιοποιήστε την πρόθεση

Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ατόμων που προσεγγίζετε με το Google Ads και των ατόμων που προσεγγίζετε με άλλες μορφές διαφήμισης είναι η πρόθεσή τους.

Στα social media, για παράδειγμα, οι άνθρωποι δεν θέλουν να διαφημιστούν. Δεν αναζητούν λύσεις σε θέματα που ταλανίζουν την καθημερινότητά τους. Αναζητούν φωτογραφίες μωρών και φωτογραφίες από διακοπές και ενημερώσεις για την οικογένεια. Και όταν διαφημίζεστε σε κάποιον που δεν θέλει να διαφημιστεί, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να συντονιστείτε.

Στο δίκτυο αναζήτησης, ωστόσο, δεν διαφημίζεστε σε άτομα που δεν θέλουν να διαφημιστούν. Διαφημίζετε σε άτομα που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο, όπως την καλύτερη πλατφόρμα σελίδας προορισμού.

4. Διατηρήστε τον πλήρη έλεγχο των καμπανιών σας ανά πάσα στιγμή

Χρειαζόσασταν να ξεπεράσετε εμπόδια και να ξεπεράσετε τη γραφειοκρατία για να εκτελέσετε διαφημιστικές καμπάνιες που προσεγγίζουν όσο περισσότερους ανθρώπους μπορούν οι διαφημίσεις. Η έναρξη και ο τερματισμός αυτών των καμπανιών θα απαιτούσε χρόνο και πόρους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα αλλού.

5. Φέρτε κάθε προϋπολογισμό στο τραπέζι

Το να κερδίσετε ένα κλικ μπορεί να κοστίσει σε ορισμένες επιχειρήσεις εκατοντάδες χρήματα.

Αλλά οι περισσότερες λέξεις-κλειδιά δεν κοστίζουν τόσο πολύ. Και ακόμα κι αν το κάνουν, ένα πλεονέκτημα στη χρήση διαφημίσεων είναι ικανό να θέσει περιορισμούς στον ημερήσιο προϋπολογισμό σας, τις μέγιστες προσφορές και πολλά άλλα.

Έχετε τον πλήρη και διεξοδικό έλεγχο του προϋπολογισμού των καμπανιών σας με τα Google Ads. Όπου μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα, ξεκινώντας από τη μέγιστη προσφορά στη διαφήμιση έως τον ημερήσιο προϋπολογισμό της καμπάνιας.

6. Δείτε τα αποτελέσματα σε μια κατανοητή μορφή Google Ads

Δεν θα έχετε ιδέα πώς να βελτιωθείτε εάν δεν ξέρετε τι κάνετε λάθος. Ορισμένοι πίνακες εργαλείων αναλυτικών στοιχείων καθιστούν σχεδόν αδύνατο να καταλάβουμε τι είναι αυτό.

Ευτυχώς η Google κάνει τα πάντα απλά και κατανοητά. Μάθετε βασικές πληροφορίες, όπως κλικ, εμφανίσεις, προϋπολογισμός λέξεων-κλειδιών, κ.λπ., ή αποκτήστε ακόμα πιο λεπτομερείς πληροφορίες με μια ενσωμάτωση του Google Analytics. Σας επιτρέπει να βλέπετε ακριβώς πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας — ακριβώς στο τι έκαναν κλικ, πού πήγαν στη συνέχεια και πόσο χρόνο ξοδεύουν εκεί.

7. Λάβετε πιο γρήγορα αποτελέσματα από ότι με το SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης εξακολουθεί να είναι η ραχοκοκαλιά των περισσότερων ιστοτόπων με μεγάλη επισκεψιμότητα. Οι αναρτήσεις και οι σελίδες που βλέπετε στην πρώτη σελίδα δεν είναι απλώς καλογραμμένες με λέξεις-κλειδιά που έχουν ερευνηθεί προσεκτικά. βρίσκονται επίσης σε ιστότοπους που έχουν συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό backlinks με την πάροδο του χρόνου (ακόμα ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης για ιστοσελίδες).

Όταν ξεκινάτε με τη Google, ωστόσο, η πιθανότητα σας να ξεπεράσετε όλα τα οργανικά αποτελέσματα σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης αυξάνεται εκθετικά και γίνεται και ευκολότερη. Δεν υπάρχει ατελείωτη αναζήτηση για συνδέσμους που θα ανεβάσουν λίγο τη σελίδα σας. Δεν υπάρχει κανένας προβληματισμός σχετικά με την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών στη σελίδα προορισμού μετά το κλικ. Ξεκινήστε να προβάλλετε διαφημίσεις και αυξήστε τις πιθανότητες να σας δουν πρώτοι οι άνθρωποι, σε μια σελίδα όπως αυτή, όπου τα οργανικά αποτελέσματα δεν εμφανίζονται καν πριν από την πρώτη σελίδα:

8. Δημιουργήστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας

Όταν οι χρήστες ακούν “Google Ads”, σκέφτονται κυρίως την αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω των διαφημίσεων πληρωμής ανά κλικ στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Όμως, οι διαφημίσεις της Google είναι πιο ευέλικτες από αυτό. Μπορούν επίσης να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.

Η ενίσχυση της επωνυμίας, της προσωπικότητας, της φήμης σας κ.λπ., είναι όλα απαραίτητα για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες σας.

9. Κερδίστε περισσότερες μετατροπές

Όταν η Google αποφασίσει ποιες διαφημίσεις θα προβληθούν από τους υποψήφιους πελάτες της περιήγησης, εκείνοι αποδέχονται την εμπειρία σελίδας προορισμού με ένα κλικ.

Η εμπειρία σελίδας προορισμού μετά το κλικ είναι το μέτρο των διαφημίσεων για το πόσο καλά ο ιστότοπός σας προσφέρει στους χρήστες που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας ακριβώς αυτό που αναζητούν — γρήγορα και χωρίς κόπο. Η σελίδα προορισμού μετά το κλικ είναι η διεύθυνση URL στην οποία φτάνουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας και η εμπειρία που προσφέρετε επηρεάζει την κατάταξη της διαφήμισής σας και επομένως το CPC και τη θέση σας στοδημοπρασία διαφήμισης.

10. Μεγιστοποιήστε την απόδοση επένδυσης (ROI) με διαφορετικές στρατηγικές υποβολής προσφορών

Μια πειστική σελίδα προορισμού μετά το κλικ που έχει δημιουργηθεί για να κατευνάσει την Google δεν είναι το μόνο πράγμα που θα μεγιστοποιήσει την απόδοση της διαφημιστικής σας επένδυσης. Για να σας βοηθήσει να επιτύχετε συγκεκριμένους στόχους μάρκετινγκ, ενώ εξαντλείτε λιγότερο τον προϋπολογισμό σας, η ομάδα διαφημίσεων δημιούργησε πολλές διαφορετικές στρατηγικές υποβολής προσφορών:

  • Η προσφορά CPC είναι αυτό που προτείνει η Google εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου.
  • Η προσφορά CPM, η οποία σημαίνει “κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις με δυνατότητα προβολής”, είναι αυτό που προτείνει η Google εάν προσπαθείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Με αυτήν τη στρατηγική, επιλέγετε ένα χρηματικό ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για 1.000 άτομα για να δουν τη διαφήμισή σας σε πλήρη προβολή. Είναι διαθέσιμο μόνο στο Δίκτυο εμφάνισης Google και όχι στο δίκτυο αναζήτησης.
  • Η προσφορά CPA είναι αυτό που συνιστά η Google να χρησιμοποιούν οι διαφημιστές όταν επικεντρώνονται σε μετατροπές όπως αγορές ή εγγραφές.

Με αυτόν τον τρόπο, εάν ο πρωταρχικός σας στόχος είναι να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Θα μπορείτε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε περισσότερα άτομα από ό,τι θα κάνατε εάν η Google προσπαθούσε να προβάλει τις διαφημίσεις σας μόνο σε άτομα που έχουν τις καλύτερες πιθανότητες να κάνουν κλικ ή να πραγματοποιήσουν μετατροπή. Και λειτουργεί και αντίστροφα.

Η Social Power έχει εντάξει στο πρόγραμμα του Digital Marketing μια σταθερή και αξιόπιστη διαφημιστική στρατηγική, επιστρατεύοντας Google Ads και Social Media Campaigns, με πρωταρχικό και μοναδικό στόχο την αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησής σας και την ανάδειξη του Brand Name σας. Ας ξεκινήσουμε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts

Επικοινωνήστε μαζί μας