Loading

Τι καθιστά μια ανάρτηση υπέροχη στα Social Media, κατά τους κανόνες του Social Media Marketing; Είναι κάτι που προσελκύει χιλιάδες likes; Είναι κάτι που μπορεί να γίνει viral; Είναι κάτι που δημιουργεί μια στοίβα νέων ακολούθων για εσάς;

Η απάντηση θα μπορούσε να είναι Ναι και Όχι την ίδια στιγμή.

Φυσικά, μια ανάρτηση που προσελκύει χιλιάδες likes, γίνεται viral ή κάνει πολλούς ανθρώπους να αρχίσουν να σας ακολουθούν είναι αναμφισβήτητα μια επιτυχημένη ανάρτηση. Αλλά, όσον αφορά το digital marketing, μπορεί να μην αποτελεί κάτι το τόσο σπουδαίο.

Ένα βίντεο με γάτες ή ένα αστείο meme για το Game of Thrones μπορεί να κερδίσει τα likes αλλά θα βοηθήσει την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα; Πιθανώς και όχι.

Μια τέλεια ανάρτηση στα Social Media για την επιχείρησή σας είναι αυτή που δημιουργεί ευαισθητοποίηση για την εταιρεία, το brand ή το προϊόν σας, αυξάνει τις πωλήσεις, ενισχύει την επωνυμία σας ή προσελκύει το κοινό σας. Σε ειδικότερο πλαίσιο, όλα τα παραπάνω υπάγονται στο πλάνο του Social Media Marketing.

Εάν σκέφτεστε πώς να δημιουργήσετε την τέλεια ανάρτηση στα Social Media για τους επαγγελματικούς σας λογαριασμούς, υπάρχουν μερικές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας για να σας καθοδηγήσουν στη σωστή κατεύθυνση.

Τι θέλω να πετύχω με αυτό το post;

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως – η δύναμη του Social Media Marketing των επιχειρήσεων είναι πολύπλευρη . Μια ανάρτηση που αυξάνει τις πωλήσεις μπορεί να διαφέρει από μια ανάρτηση που προωθεί την κοινότητα και την πίστη στην επωνυμία σας.

Σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε από την ανάρτηση. Εκτελείτε μια προώθηση για την οποία θέλετε να ενημερώσετε τους ακόλουθούς σας; Αν ναι, η ανάρτησή σας μπορεί να είναι απλή, τολμηρή και απλή.

Από την άλλη πλευρά, εάν η ανάρτησή σας προορίζεται να επικεντρωθεί στην επωνυμία, είναι καλύτερα να αποφύγετε τις άμεσες πωλήσεις. Αντίθετα, θα πρέπει να δημοσιεύσετε κάτι που ευθυγραμμίζεται με την επωνυμία σας και ενδιαφέρει τους οπαδούς σας. Αυτές είναι και απλές, βασικές αρχές του Social Media Marketing.

Τι αρέσει στο κοινό μου;

Πάντα να σκέφτεστε το κοινό σας όταν δημιουργείτε τις αναρτήσεις σας στα Social Media. Είναι τα likes, οι followers, τα σχόλια και οι κοινοποιήσεις που αναζητάτε, επομένως πρέπει να προσαρμόσετε το υλικό σας σε αυτά.

Εδώ είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε αναλυτικά στοιχεία και μετρήσεις , ώστε να γνωρίζετε με το τι ασχολείται το κοινό σας. Αν μόλις ξεκινάτε στο Social Media Marketing και δεν έχετε ακόμη αρκετές πληροφορίες από τις δικές σας μετρήσεις, δείτε τι δημοσιεύουν οι ανταγωνιστές σας. Δείτε τι λειτουργεί για αυτούς. Χρησιμοποιήστε αυτό το δείγμα ώστε να ενημερώσετε τις δικές σας δημοσιεύσεις.

Ταιριάζει αυτό στην επωνυμία μου;

Κάθε μεμονωμένη ανάρτηση στα Social Media πρέπει να ταιριάζει με τη στρατηγική της επωνυμίας σας. Συνολικά , οι Social Media πλατφόρμες θα πρέπει να είναι συνεκτικές και να δίνουν σε κάθε θεατή μια συνολική αίσθηση της επωνυμίας σας και της εταιρείας σας.

Είναι το πώς οι άνθρωποι ξέρουν τι να περιμένουν και επιλέγουν να ευθυγραμμιστούν με την επιχείρησή σας.

Η διατήρηση της στρατηγικής επωνυμίας σας είναι απαραίτητη για τη δημιουργία μιας τέλειας ανάρτησης στα Social Media .

Είναι αυτή η ανάρτηση κατάλληλη για αυτήν την πλατφόρμα;

Οι Social Media πλατφόρμες δεν δημιουργούνται εξίσου και είναι σημαντικό να έχετε κατά νου την πλατφόρμα όταν δημιουργείτε αναρτήσεις.

Τα Social Media με σωστό περιεχόμενο και την κατάλληλη στρατηγική διαφημίσεων μπορούν να απογειώσουν την φήμη της εταιρείας σας καθώς και τις πωλήσεις σας.

Το Facebook και το Instagram είναι τα δύο πιο εμπορικά κανάλια Social Media με την μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως.

Το Twitter πρέπει να είναι σύντομο και γρήγορο – όχι πάρα πολλές λέξεις ή ιδέες. Το Instagram πρέπει να ασχολείται αποκλειστικά με την αισθητικά ευχάριστη φωτογραφία. Το LinkedIn είναι πιο επαγγελματικό. Το Facebook μπορεί να είναι πιο λεκτικό, αλλά εξακολουθεί να χρειάζεται να τραβήξει την προσοχή των scrollers.

Τα δύο είδη αναρτήσεων που προσελκύουν τα βλέμματα είναι τα εξής:

  • Αναρτήσεις που περιλαμβάνουν ερωτήσεις
  • Αναρτήσεις που περιλαμβάνουν φωτογραφίες

Κάνοντας τις παραπάνω τέσσερις ερωτήσεις στον εαυτό σας θα κατορθώσετε να κινητοποιηθείτε ώστε να δημιουργήσετε τις τέλειες αναρτήσεις στα Social Media, με μεγαλύτερη άνεση και χωρίς καμία έξτρα προσπάθεια. Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα του brand σας! Αποκτήστε μεγαλύτερο και πιο αφοσιωμένο κοινό μέσα από τη δημιουργία επαγγελματικών profiles και στοχευμένων διαφημίσεων. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα: Πορευόμαστε μαζί στο μαγικό, digital ταξίδι προς την επιτυχία!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts