Έχετε μια επιχείρηση/ εταιρεία/ brand και, όπως είναι φυσικό, η διαχείριση και προώθηση μέσω social media καμία φορά φαντάζει πολύ δύσκολη διαδικασία. Είτε έχετε αναλάβει οι ίδιοι, είτε έχετε αναθέσει σε ειδικούς τη διαχείριση social media και τις διαφημίσεις της Google, το περιεχόμενό σας στα social media πρέπει να είναι ενδιαφέρον, ποικίλο και στοχευμένο.
Πώς κρατάτε το κοινό σας αφοσιωμένο στα social media; Μια ακόμη ιδέα είναι η διεξαγωγή giveaway και διαγωνισμών, στα social media. Αποτελεί έναν πολύ καλό και άμεσο τρόπο ενίσχυσης της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο και, κατά συνέπεια, αύξησης της αφοσίωσης.
Στην πραγματικότητα, οι διαγωνισμοί μέσων social media έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν χιλιάδες συμμετοχές και να προσεγγίσουν εκατομμύρια ανθρώπους. Μερικές προτάσεις /ιδέες social media διαγωνισμών που μπορούν να συμβάλλουν στη διατήρηση του ενδιαφέροντος και στην αύξηση της αφοσίωσης του κοινού σας, ακολουθούν παρακάτω:
#Δημιουργήστε ένα συναρπαστικό ‘’δόλωμα’’
Το ‘’δόλωμά’’ σας πρέπει να είναι αρκετά συναρπαστικό και ενδιαφέρον για να προσελκύσει το κοινό σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επιλέξετε πρώτα το έπαθλο.
Βραβείο μπορεί να αποτελούν οι προπληρωμένες διακοπές, μια δωροκάρτα, το προϊόν σας σε δωρεάν διάθεση και πληθώρα ή άλλο προϊόν που σχετίζεται με την επωνυμία σας.
#Ενθάρρυνση περιεχομένου που δημιουργείται από τους ίδιους τους χρήστες
Η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού ψηφοφορίας στα social είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε την αφοσίωση των χρηστών σας, ειδικότερα όταν ασχολείστε άμεσα και ενεργά με τη διαχείριση social media και την στρατηγική προώθηση μέσω κάποιου εξειδικευμένου digital marketing plan.
Η ενθάρρυνση των νεοεισερχόμενων να δημιουργήσουν επώνυμο περιεχόμενο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσελκύσετε το κοινό σας. Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι οποιοδήποτε περιεχόμενο (εικόνες, κριτικές, αναρτήσεις, βίντεο κ.λπ.) που έχει δημιουργηθεί και αναρτηθεί από χρήστες στα social media.
#Διαγωνισμοί ψηφοφορίας
Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας σας και τον προϋπολογισμό σας, οι διαγωνισμοί ψηφοφορίας γίνονται εύκολα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στους ακόλουθούς σας ότι η γνώμη τους έχει σημασία, η κάθε γνώμη μετράει.
#Giveaway
Ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να προσελκύσετε τους οπαδούς σας στα social media, αποτελούν οι κληρώσεις μέσω αξιόπιστων και αξιοκρατικών εφαρμογών.
Η κλήρωση του giveaway, είναι όμοια με μια τυχαία επιλογή από λαχειοφόρο αγορά που ανταμείβει με κάποιο έπαθλο τον νικητή.
Οι συμμετοχές είναι έγκυρες και αποτελεσματικές με την προτροπή για follow της σελίδας σας, τη χρήση κάποιου σχολίου (η παραπομπή για tag ενισχύει την αποτελεσματικότητα) και φυσικά με ένα απλό like.
H εκτέλεση κληρώσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τα ποσοστά αφοσίωσης και να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, καθώς οι συμμετέχοντες πρέπει να αλληλοεπιδράσουν με τη σελίδα σας.
Η διεξαγωγή διαγωνισμών στα social διαγωνισμού μπορούν να είναι καθημερινοί, εβδομαδιαίοι ή μηνιαίοι, ανάλογα με το είδους της κλήρωσης και του βραβείου που θα αποδώσετε.
Εκτός από τα βελτιωμένα ποσοστά αφοσίωσης, θα λάβετε μια πολύτιμη εικόνα για το ποια προϊόντα παρακινούν τους διαγωνιζόμενους να συμμετάσχουν περισσότερο.
Μη ξεχνάτε πως για πιο άμεση και αποτελεσματική συμμετοχή, πρέπει να χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις Facebook/ διαφημίσεις Instagram στο πλάνο διαχείρισης και προώθησης social media!
Πώς να επιλέξετε ένα έπαθλο;
Είναι αποτελεσματικότερο να παρέχετε ένα βραβείο που σχετίζεται με κάποιο τρόπο με τον κλάδο ή το προϊόν σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να χαρίσετε μια αποκλειστική δωροκάρτα ή μερικά από τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας.
Πολλοί πάροχοι υπηρεσιών αποτυγχάνουν να δημιουργήσουν social media διαγωνισμούς, καθώς δεν μπορούν να προσφέρουν ένα χρήσιμο και ενδιαφέρον έπαθλο στον νικητή.
Επιλέξτε με σύνεση κάτι χρήσιμο και ενδιαφέρον ως έπαθλο, το οποίο, σε κάθε περίπτωση, θα υπενθυμίζει στο κοινό το brand και τις υπηρεσίες σας. Η άμεση επαφή και επικοινωνία με τους χρήστες, άλλωστε, αποτελεί και τον πρωταρχικό σκοπό της digital παρουσίας σας στα social media.