Loading

Ο ανταγωνισμός στα Social Media είναι τεράστιος. Το Instagram έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες σήμερα. Όταν σχεδιάζετε μια digital marketing στρατηγική για τη διαχείριση social media,  μέρος της αποτελούν και οι αναρτήσεις (social media post).

Με βάση τον τεράστιο ανταγωνισμό, οι αναρτήσεις πρέπει να είναι ελκυστικές, ώστε να προσεγγίσουν το κοινό, είτε για θέματα εικόνας (συγκέντρωση like/ μεγαλύτερη social media απήχηση), είτε για τη μετατροπή του σε αγοραστικό κοινό.

Σε ό,τι αφορά τη διαχείριση social media, τη διαφήμιση μέσω social media, γενικότερα το φάσμα ενός digital marketing πλάνου, η απόδοσή σας αφορά τον τρόπο και όχι τον κόπο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με κάποιες έξυπνες και στοχευμένες κινήσεις: 

#1 Γράψτε για τον ιδανικό πελάτη-στόχο σας

Όσο προσεγμένος και να είναι ο λόγος που χρησιμοποιείτε, δεν σημαίνει ότι είναι και επαρκής όσο αφορά την ορθή προσέγγιση του προϊόντος/αντικειμένου. Η χρήση λέξεων και φράσεων πρέπει να είναι στοχευμένη, ‘’κομμένη και ραμμένη’’ στα μέτρα των πελατών-στόχων. 

Πρώτα επιλέγουμε το κοινό μας, μελετάμε για αυτό και στη συνέχεια προχωράμε στην ανάλογη προσέγγιση. 

#2 Γράψτε με πρόθεση

Όταν γράφετε μια ανάρτηση στα social media, να σκέφτεστε πάντα την πρόθεση πίσω από αυτήν. Τι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε με αυτήν την ανάρτηση;

Θέλετε το κοινό να κάνει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια; Προσπαθείτε να συνδεθείτε μαζί του, συσφίγγοντας τη σχέση σας; Ή, μήπως ο στόχος σας είναι να μοιραστείτε την προσωπικότητα του brand;

Με μια σαφή απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, θα ξέρετε πώς να δημιουργήσετε μια πιο ελκυστική λεζάντα για την ανάρτησή σας στα social.

#3 Ξεκινήστε με μια έξυπνη ατάκα

Όταν ασχολείστε με τη διαχείριση των social media, η πρώτη φράση της ανάρτησής σας στα social media πρέπει είναι εξαιρετικά σημαντική: Προσελκύει τους αναγνώστες, τους παρακινεί να σταματήσουν και να ‘’κλικάρουν’’ για να μάθουν περισσότερα.

Αποτελεί έναν σίγουρο τρόπο ώστε να αυξήσετε τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες για την προβολή της ανάρτησής σας καθώς χαρακτηρίζεται από καλύτερη ορατότητα και βαθμολογίες από τους αλγόριθμους των social media.

Το κόλπο είναι να παρουσιάσετε το στοιχείο που τραβάει την προσοχή προτού συντομευτεί η ανάρτηση. 

#4 Πείτε Ιστορίες

Οι χρήστες απευθύνονται στα social media για νέα, συμβουλές και συναισθήματα. Ο καλύτερος τρόπος για να επικαλεστείτε την προσοχή τους και να σας θυμούνται είναι να κυριαρχήσετε στην τέχνη της αφήγησης ιστοριών του brand.

Λέγοντας ιστορίες στα social, θα κάνετε τους χρήστες να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια του brand σας. Αφορούν την ταυτότητα και την αυθεντικότητά σας. Κάνουν τις επωνυμίες να φαίνονται πιο ανθρώπινες μέσω μιας προσωπικής σύνδεσης με τους ακόλουθους.

#5 Προσθέστε αξία

Όσοι ασχολούνται ενεργά με τη διαχείριση social media, γνωρίζουν πως ένας αλάνθαστος τρόπος αφοσίωσης με το κοινό είναι η προσφορά. Τι σημαίνει αυτό;

Δωρεάν συμβουλές και πρακτικές, διαγωνισμοί και giveaway: Όταν οι αναρτήσεις σας στα social παρέχουν δωρεάν χρήσιμο υλικό, το κοινό είναι πιο πιθανό να ασχοληθεί μαζί του. Δώστε στους χρήστες την αφορμή να απαντήσουν, ώστε να τους ενθαρρύνει σε ένα ευχαριστήριο σχόλιο ή μια κοινοποίηση.

#6 Call to action ή αλλιώς παρότρυνση για δράση

Δώστε στο κοινό σας να καταλάβει τι ακριβώς ζητάτε από εκείνο.

Είτε είστε ο ιδιοκτήτης μιας εταιρείας/brand, είτε ασχολείστε απλά με τη διαχείριση social media εκ μέρους κάποιου πελάτη, πρέπει να γνωρίζετε ότι οι παροτρύνσεις για δράση είναι απαραίτητο στοιχείο των αναρτήσεων στα social media που στοχεύουν στην αύξηση της αφοσίωσης.

#7 Χρησιμοποιήστε hashtags και αναφορές

Δεν είναι μόνο εξαιρετικό για την προώθηση μέσω social, αλλά είναι επίσης ένα πρακτικό εργαλείο για να συνδεθείτε με τους πελάτες και να χτίσετε σχέσεις.

Επιπλέον, τα hashtags σας βοηθούν να οργανώσετε και να κατηγοριοποιήσετε το περιεχόμενο.

Τα “πιο δημοφιλή” hashtag δεν θα κάνουν πολλά για την ανάπτυξη και την προώθηση μέσω social media. Σκεφτείτε τα hashtags που έχουν μια κοινότητα πίσω τους, αλλά και μια σύνδεση με το αντικείμενό σας.

#8+#9 Θυμηθείτε τα ‘’κόλπα’’ για τη συγγραφή κειμένων/ Μορφή για καλύτερη αναγνωσιμότητα

Για να μετατρέψετε τις δημοσιεύσεις σας σε ευανάγνωστες αλλά και εύστοχες, φροντίστε να εστιάσετε στις λεζάντες, προσεγγίζοντας το θέμα με ανθρώπινη οπτική και όχι εκείνη ενός πωλητή.

Extra Tip: Χρησιμοποιήστε σύντομες προτάσεις και παραγράφους, τα ενεργητικά φωνητικά ρήματα και τις λέξεις μετάβασης για καλύτερη αναγνωσιμότητα και κάντε έκκληση στην ψυχολογία των καταναλωτών.

Διατηρήστε τους υπότιτλους σας σύντομους και δυνατούς. Αλλά αν έχετε πολλά να πείτε, κάντε ό,τι μπορείτε για να δομήσετε το κείμενό σας για καλύτερη αναγνωσιμότητα και αντιληπτικότητα. 

Χρησιμοποιήστε κουκκίδες, παύλες, κ.λπ. Θα κάνουν τις αναρτήσεις σας στα social media οπτικά πιο ευχάριστες.

#10 Visuals;

Πέρα από την προσεγμένη συγγραφή της λεζάντας, σημαντικό ρόλο παίζει ένα εντυπωσιακό γραφικό.

Η γραφιστική εκπροσώπηση του brand σας έχει τεράστια σύνδεση με την εικόνα που προωθείτε μέσω των social media.

Εικόνες με ενδιαφέρον και επαγγελματικό περιεχόμενο, άρτια γραφιστικά δομημένες, αποτελούν έναν αδιαμφισβήτητο τρόπο προσέλκυσης νέου κοινού και διατήρησης ενδιαφέροντος των ακολούθων σας.  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts