Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους λογαριασμούς, το Instagram αποτελεί ένα από τους καλύτερα για εσάς μέσα ώστε να προωθήσετε την επιχείρησή σας ενεργά στον κόσμο των social media.
Το social media marketing είναι πολύ διαφορετικό από το κλασικό μάρκετινγκ, το έχουμε αναπτύξει αρκετά ως θέμα άλλωστε.
Το 2022, το Instagram έχει ήδη καταλάβει, με πολύ μεγάλη διαφορά, όλες τις άλλες πλατφόρμες. Το σημαντικότερο είναι να κατορθώσουμε να χρησιμοποιήσουμε τα αγαθά και τις υπηρεσίες του προς όφελός μας και να αποδώσει τα μέγιστα δυνατά. Αυτό θα επιτευχθεί, εάν ακολουθήσετε κάποιες συγκεκριμένες τακτικές:
Εταιρικό προφίλ
Για να ξεκινήσετε, ρυθμίστε σωστά τον λογαριασμό σας στο Instagram. Ένας επαγγελματικός λογαριασμός υπερισχύει ενός προσωπικού λογαριασμού, ειδικότερα όταν θέλετε να προσελκύσετε και να προωθήσετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας στους πελάτες.
Τα εργαλεία του διευκολύνουν τη διαχείριση των social media προφίλ για εσάς και οι δημοσιεύσεις, αν προσαρμοστούν καταλλήλως, μπορούν να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις σας.
Πλέον, οι εταιρικοί λογαριασμοί έχουν πρόσβαση στο Instagram Insights . Όλα όσα θέλετε να μάθετε σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το κοινό αλληλεπιδρά με τον λογαριασμό και το περιεχόμενό σας θα βρίσκονται στο Insights.
Ένα επαγγελματικό προφίλ σάς δίνει επίσης τη δυνατότητα να προωθείτε δημοσιεύσεις και να διαφημίζετε το περιεχόμενό σας.
Βελτιστοποιήσεις
Ένα προφίλ Instagram αποτελεί λίγο δύσκολη υπόθεση για μια επιχείρηση, όσο αφορά το στήσιμο και την καταγραφή των λεπτομερειών: Έχετε στη διάθεσή σας μόνο 30 χαρακτήρες για το όνομα της επιχείρησής σας και λίγες μόνο γραμμές στο βιογραφικό σας για να εξηγήσετε τι κάνει η εταιρεία σας.
Για το προφίλ της επιχείρησής σας, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε ό,τι μπορείτε. Επιλέξτε μια κατηγορία επιχείρησης, γεμίστε το βιογραφικό σας χώρο και προσθέστε τον σύνδεσμο του ιστοτόπου σας.
Εξάλλου, ένα σωστό στήσιμο προδιαγράφει την πορεία του digital marketing πλάνου που έχετε ορίσει, καθώς τεράστιο μέρος του αποτελεί και η διαχείριση social media, κατ’ επέκταση προβολή στο Instagram.
Προσδιορίστε την αισθητική σας
Το Instagram είναι η τέλεια social media πλατφόρμα για να μοιράζεστε περιεχόμενο και να αναδεικνύετε με κάθε τρόπο το brand σας, μέσω οπτικού περιεχομένου. Ελέγξτε μόνο μερικούς λογαριασμούς Instagram στη ροή σας που κερδίζουν από άποψη ακολούθων και αφοσίωσης και θα δείτε ότι τα προφίλ τους, με μόλις μερικές πληροφορίες, λένε μια ιστορία που υπογραμμίζει το brand name τους.
Το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο στην ομοιομορφία ενός προφίλ στο Instagram. Εάν το κύριο χρώμα της επωνυμίας σας είναι το μωβ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φίλτρα με μωβ αποχρώσεις και εικόνες με μωβ χρώματα, για παράδειγμα.
Ώρες δημοσιεύσεων
Δεν είναι δυνατό, να προσεγγιστεί με ακρίβεια, ο κατάλληλος χρόνος για αν δημοσιεύετε στα social media. Ακόμη και οι γνώμες των καλύτερων στη διαχείριση social media και των top digital marketing γραφείων του κόσμου, διίστανται.
Κάθε λεπτό είναι χρήσιμο και κατάλληλο. Αυτό συμβαίνει διότι, αναπόφευκτα, περνάμε τη μισή μας καθημερινότητα online, είτε για εργασία, είτε για χαλάρωση.
Ακόμη, οι ώρες ύπνου διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο και από ημέρα σε ημέρα.
Έτσι, κάθε λεπτό της ημέρας είναι πολύτιμο, καθώς οι ώρες των διαλειμμάτων και του σχολάσματος ποικίλλουν ανάλογα τον άνθρωπο και τη χώρα στην οποία διαμένει.
Τρόπος σκέψης ‘’οut of the box’’
Το Instagram προσφέρει στους χρήστες έναν διαφορετικό τρόπο να μοιράζονται περιεχόμενο, με φωτογραφίες και Ιστορίες. Οι Ιστορίες σάς επιτρέπουν να διατηρείτε μαζί πολλές αναρτήσεις χωρίς να κατακλύζετε το κοινό σας.
Οι Ιστορίες του Instagram μπορούν να είναι διαδραστικές. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις στους ανθρώπους και με ένα τους κλικ να λάβετε απαντήσεις.
Πουλήστε απευθείας από το Instagram
Με έναν επαγγελματικό λογαριασμό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις Αγορές του Instagram , μια λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργείτε Ιστορίες και αναρτήσεις με δυνατότητα αγοράς. Είναι σαν να έχετε ένα επιπλέον κατάστημα που υπάρχει ξεχωριστά από τον ιστότοπό σας, δίνοντας πρόσβαση σε περισσότερα άτομα στα προϊόντα σας. Και μπορείτε να τα παρουσιάσετε με διασκεδαστικούς, συναρπαστικούς τρόπους.