Loading

Το περιεχόμενο που αναρτάτε στα social media καθορίζει μια επιτυχημένη social media marketing στρατηγική, ειδικά όσον αφορά τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, την προώθηση ουσιαστικών συνδέσεων με το κοινό-στόχο σας και τη δημιουργία πωλήσεων με στρατηγικές επαναστόχευσης .

Ωστόσο, δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Το να είστε δημιουργός περιεχομένου για τον οργανισμό σας στα social media μπορεί να αποβεί απαιτητικό, αλλά μην φοβάστε! Οποιοσδήποτε μπορεί να αξιοποιήσει τη δύναμη του social media marketing με αυτές τις κορυφαίες συμβουλές για τη δημιουργία αναρτήσεων που γίνονται ορατές, συνδέονται και μετατρέπονται .

1. Αναπτύξτε τη ‘’φωνή’’ του brand σας

Μερικές φορές, οι πιο επιτυχημένες επωνυμίες και παράγοντες επιρροής στα social media μπορεί να μην είναι αυτοί που νομίζετε ότι είναι. Υπάρχουν εταιρείες που έχουν αναπτύξει μια μοναδική και αστεία φωνή που κρατούν τους παλιούς ακόλουθους πιστούς και αυξάνουν συνεχώς τη ροή των νέων, με χιουμοριστικές και ανάλαφρες δημοσιεύσεις.

Αν και μια χιουμοριστική προσέγγιση μπορεί να μην έχει νόημα για κάθε επωνυμία σε κάθε πλατφόρμα, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να αναπτυχθεί μια ‘’χαρακτηριστική φωνή’’ για το brand.

Το κλειδί είναι η ανθρώπινη προσέγγιση. Οι αναρτήσεις σας θα πρέπει να διαβάζονται σαν να τις γράφει ένα πραγματικό άτομο, όχι σαν να έχουν αντιγραφεί και επικολληθεί από ένα εταιρικό έγγραφο.

2. Ερευνήστε τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το κοινό σας

Οι έμποροι γνωρίζουν ότι υπάρχουν πολλές social media πλατφόρμες εκεί έξω. Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται το Twitter, το Facebook, το LinkedIn, το YouTube και το Instagram ως τα κύρια κανάλια για την προώθηση της επωνυμίας τους, αλλά σήμερα, υπάρχουν επίσης τα Snapchat, TikTok, Pinterest, Tumblr, Reddit και άλλα.

Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη μεταξύ ορισμένων επαγγελματιών μάρκετινγκ και των social media marketing experts, ότι πρέπει να βρίσκονται σε κάθε social media πλατφόρμα για να παραμείνουν ενημερωμένοι και να αυξήσουν το κοινό τους.

Δεν αποτελεί διαχειρίσιμη συνθήκη. Αφιερώστε χρόνο για να μάθετε το κοινό-στόχο σας, να προσδιορίσετε ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν πιο συχνά και να επικεντρωθείτε στο να τις ξεχωρίσετε.

Call to action-Παρότρυνση για δράση

Το TikTok, για παράδειγμα, είναι μια νεότερη πλατφόρμα και μια από τις καλύτερες για ανάπτυξη. Αυτό το καθιστά εξαιρετικό εργαλείο για ένα μεγάλο μέρος του κοινού, ειδικά για εκείνους με νεότερο κοινό-στόχο στην ηλικιακή κατηγορία “Gen Z” και “Millennial”.

3. Μοιραστείτε περισσότερα από το δικό σας περιεχόμενο

Αν το προφίλ της επιχείρησής σας στα social media είναι γεμάτο με αναρτήσεις αυτοπροβολής, ήρθε η ώρα για αλλαγή. Σε αυτές τις περιπτώσεις, διατρέχετε τον κίνδυνο να εμφανιστείτε πως κυνηγάτε υπερβολικά τις πωλήσεις, προβάλλοντας στον υπέρτατο βαθμό την επιθυμία σας να διαφημιστείτε.

Κάντε τη σελίδα σας πιο ελκυστική, κοινοποιώντας περιεχόμενο από άλλες επωνυμίες και παράγοντες επιρροής της μάζας, μαζί με τις δικές σας πρωτότυπες αναρτήσεις. Αν δείτε κάτι που πιστεύετε ότι θα ήταν χρήσιμο ή ενδιαφέρον για το κοινό σας, μοιραστείτε το! Προσθέστε αξία συμπεριλαμβάνοντας τις δικές σας γνώσεις, κάνοντας μια ερώτηση ή επισημαίνοντας μια χρήσιμη προσφορά όταν μοιράζεστε.

4. Ξεκινήστε μια ομάδα στο Facebook

Ο αλγόριθμος του Facebook έχει υποστεί ορισμένες σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια και είναι πλέον απίστευτα απίθανο οι οργανικές αναρτήσεις από τη σελίδα της επιχείρησής σας να είναι ορατές από τους ακόλουθούς σας. Αντίθετα, το Facebook δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο της οικογένειας και των φίλων, τις πληρωμένες διαφημίσεις και το περιεχόμενο ομάδας στις ροές ειδήσεων των χρηστών του.

Οι ομάδες του Facebook είναι στο αποκορύφωμά τους σε δημοτικότητα, οπότε προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα χώρο για να επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες οργανικής ανάπτυξης. Κάντε τον έναν διασκεδαστικό, χαλαρό χώρο για τους θαυμαστές, τους οπαδούς σας και τους πιθανούς ακόλουθους. Προσπαθήστε να μην κάνετε το θέμα της ομάδας να σχετίζεται άμεσα με την επιχείρησή σας, εκτός κι αν η επωνυμία σας είναι ήδη γνωστή και λατρεμένη.

Ως διαχειριστής της ομάδας, μπορείτε να προσθέσετε σχόλια και αναρτήσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αλλά μόνο όταν αυτό είναι κατάλληλο και ισχύει. Μπορείτε επίσης να κάνετε την ομάδα ιδιωτική και να προσθέσετε ερωτήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις για νέα μέλη για να βεβαιωθείτε ότι οι συμμετέχοντες στην ομάδα σας είναι νόμιμοι και ενδιαφέρονται για το θέμα.

5. Προωθήστε το περιεχόμενό σας μέσω πληρωμένης διαφήμισης

Αφού δημιουργήσατε εκπληκτικό, σχετικό social media marketing περιεχόμενο στα σωστά κανάλια για το κοινό σας, ήρθε η ώρα να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι βλέπουν αυτό που δημοσιεύετε. Όπως αναφέραμε, οι αλλαγές στον αλγόριθμο έχουν καταστήσει όλο και πιο δύσκολο το περιεχόμενο να είναι οργανικό. Αυτό σημαίνει ότι η εύρεση ευκαιριών προώθησης είναι το κλειδί για την αύξηση της προσέγγισής σας και, μέσω διακομιστή μεσολάβησης, την επισκεψιμότητα και τα έσοδά σας στον ιστό.

Η αξιοποίηση των πληρωμένων social media διαφημίσεων είναι το κλειδί, καθώς όλες οι πλατφόρμες sta social media δίνουν προτεραιότητα στις διαφημίσεις έναντι των οργανικών αναρτήσεων. Οι περισσότερες πλατφόρμες έχουν την επιλογή να δημιουργήσουν διαφημίσεις μόλις αποκτήσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια διαφήμιση Facebook ή/και Instagram, καθώς έχουν την πιο φιλική προς τον χρήστη διεπαφή. Στοχεύστε τους ακόλουθους της σελίδας σας με μια απλή διαφήμιση προϊόντος ή υπηρεσίας για να δείτε πώς πάει.

Google analytics για πληρωμένες διαφημίσεις

Μια τελευταία συμβουλή για επιτυχημένο social media marketing.

Το Διαδίκτυο περιέχει ένα χρυσωρυχείο από χρήσιμες συμβουλές, κόλπα και εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να επωφεληθείτε πλήρως από τον τρελό κόσμο του social media marketing.

Τα προφίλ σας στα social media δεν χρειάζεται να μοιάζουν με των ανταγωνιστών σας. Στην πραγματικότητα, είναι ίσως καλύτερα αν δεν το κάνουν! Αν και δεν υπάρχει μαγική φόρμουλα για να γίνεις viral, δώστε προτεραιότητα στη δοκιμή νέων πραγμάτων και να βοηθήσετε το κοινό σας να αισθάνεται περισσότερο συνδεδεμένο με την επωνυμία σας. Θυμηθείτε, η δημιουργία μιας επιτυχημένης social media marketing στρατηγικής απαιτεί χρόνο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts