Loading

Οι δεξιότητες marketing και η ανάπτυξη της σταδιοδρομίας δεν γίνονται εύκολα σε μια εποχή που οι ρυθμοί ανάπτυξης κινούνται με την ταχύτητα του φωτός.

Οι επωνυμίες που μπορούν να κερδίσουν με επιτυχία μια ποικιλία ανθρώπων, χρησιμοποιώντας δεξιότητες marketing και μοναδικές προοπτικές μαζί έχουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα όσον αφορά την παροχή αξίας.

Η κατοχή μιας ποικιλίας δεξιοτήτων και εργαλείων όχι μόνο παρέχει απόλυτη ευελιξία για τη δημιουργία μιας ποικιλίας επιτυχημένων εκστρατειών marketing, αλλά επιτρέπει επίσης σε κάθε έμπορο, επωνυμία, εταιρεία και επιχείρηση να διαπρέψουν.

Αυτές οι 7 δεξιότητες marketing υψηλού επιπέδου θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας έχει απόλυτη ευελιξία σε ό,τι αφορά μια επιτυχημένη στρατηγική.

Storytelling

Φαίνεται να υπάρχει μια γενική πεποίθηση ότι το μάρκετινγκ αφορούσε πάντα την αφήγηση – και ότι οι έμποροι ανέκαθεν ταυτίζονταν στο ως φυσικοί αφηγητές.

Δεξιότητες μάρκετινγκ αφήγησης

Ως άτομο/επιχείρηση που προωθεί ένα προϊόν /υπηρεσία, η αφήγηση ιστοριών δεν σημαίνει απλώς να περιγράφετε στο κοινό τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Η αποτελεσματική αφήγηση περιλαμβάνει μια βαθιά κατανόηση των ανθρώπινων συναισθημάτων, κινήτρων και ψυχολογίας προκειμένου να επικοινωνήσει αποτελεσματικά μαζί τους με έναν αυθεντικό και συναρπαστικό τρόπο.

Ως επαγγελματίες, υπάρχουν ατελείωτοι τρόποι να πείτε μια ιστορία. Είναι στο χέρι μας να συμπληρώσουμε όλες τις μικρές αποχρώσεις της ιστορίας, χρησιμοποιώντας όλα τα digital marketing μέσα.

Προτεραιότητα


Υπάρχει πάντα κάτι που πρέπει να γίνει. Το να είσαι αποτελεσματικός ιεράρχης προτεραιοτήτων είναι μία από εκείνες τις δεξιότητες μάρκετινγκ που παίζουν τεράστιο ρόλο στην επιτυχία της ομάδας και του περιεχομένου σου.

Το να παράγεις συνεχώς εξαιρετικό περιεχόμενο σημαίνει να λες ναι σε εξαιρετικές ιδέες και όχι σε κάποιες λιγότερο ενδιαφέρουσες .

Αυτή η διαχείριση ιδεών, έργων και πρωτοβουλιών είναι αυτό που τους επιτρέπει στους ανθρώπους που ασχολούνται με τη διαχείριση των social media να είναι εξαιρετικά επικεντρωμένοι και παραγωγικοί σε συνεπή βάση.

Πώς μπορείτε λοιπόν να αναπτύξετε την ιεράρχηση προτεραιοτήτων στο πλαίσιο του μάρκετινγκ; Και πώς μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα σε περιεχόμενο και καμπάνιες που θα έχουν υψηλό επίπεδο απόδοσης;

Εκεί είναι που παίζει ρόλο η σημασία του στόχου !

Βήμα 1: Επιλέξτε 10 στόχους

Δημιουργήστε μια λίστα με 10 στόχους που σχετίζονται με την εργασία τη δική σας και της ομάδας σας και που μπορούν να επιτευχθούν σε ένα συγκεκριμένο, προκαθορισμένο χρονοδιάγραμμα.

Θυμηθείτε να εστιάσετε σε στόχους και όχι σε καθήκοντα. Ένας καλός τρόπος να το θυμάστε αυτό είναι ότι οι εργασίες περιγράφουν πώς ξοδεύετε τον χρόνο σας, ενώ οι στόχοι είναι τα αποτελέσματά σας.
Βήμα 2: Αντιστοιχίστε μια «ετικέτα» σε κάθε στόχο

Στη συνέχεια, περάστε και προσθέστε μια ετικέτα σε κάθε στόχο με την κατηγορία στην οποία ανήκει. Το σύστημα επισήμανσης πρέπει να είναι μοναδικό για κάθε άτομο.

Βρείτε τις ετικέτες σας και αντιστοιχίστε τις σε κάθε έναν από τους 10 στόχους σας.

Βήμα 3: Επιλέξτε τρεις στόχους στους οποίους θα εστιάσετε

Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της άσκησης! Επιλέξτε έναν στόχο για κάθε ετικέτα που έχετε στη λίστα σας.

Καθορίζοντας στόχους και tasks, έρχεστε ένα βήμα πιο κοντά στην επιθυμητή σας επιτυχία.

Συνεργάτες


Γιατί είναι απαραίτητη η ομαδική συνεργασία ;
Υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη για συνεργασία μεταξύ των ομάδων εντός των εταιρειών για να ξεκινήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Έχει να κάνει με την πολυφωνία, η οποία μπορεί να επιφέρει ”θαύματα” στον κόσμο της διαφήμισης και του marketing.

Οπτικοποίηση

Οι άνθρωποι είναι, από τη φύση τους, πολύ οπτικά όντα.

Στον ίδιο τον εγκέφαλο, υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια νευρώνες αφιερωμένοι στην οπτική επεξεργασία, σχεδόν το 30 τοις εκατό ολόκληρου του φλοιού , σε σύγκριση με το 8 τοις εκατό για την αφή και μόλις το 3 τοις εκατό για την ακοή.

Με άλλα λόγια, οι πιο επιτυχημένες ομάδες μάρκετινγκ δεν είναι μόνο σε θέση να επικοινωνούν μηνύματα σε γραπτή μορφή, αλλά είναι επίσης σε θέση να δημιουργούν εκπληκτικά σχέδια που βοηθούν στην αφήγηση μιας συναρπαστικής οπτικής ιστορίας.

Πειραματισμός

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς μερικές ομάδες μάρκετινγκ σκέφτονται τόσες πολλές υπέροχες ιδέες;

Το μυστικό τους βρίσκεται στο εξής: Πίσω από κάθε επιτυχημένη ιδέα ή καμπάνια μάρκετινγκ, υπήρχαν δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) μικρές αποτυχίες στην πορεία.
Μια ομάδα μάρκετινγκ που δεν φοβάται την αποτυχία και είναι πρόθυμη να εκτελέσει εκατοντάδες διαφορετικές δοκιμές προκειμένου να επικυρώσει γρήγορα τις ιδέες , συχνά θα πετύχει μια ομάδα μάρκετινγκ που βάζει τα αυγά (ιδέες) της σε ένα καλάθι (κανάλι/εκστρατεία).

Οι Πληροφορίες, για παράδειγμα , μπορεί να έχουν εκατοντάδες πιθανές ιδέες ιστορίας, ανά πάσα στιγμή, δίνοντας προτεραιότητα σε πειράματα και ιδέες με βάση τον ανταγωνισμό, τη σημασία, το κόστος ευκαιρίας και πολλά άλλα.

Αναλύοντας

Ως επαγγελματίες που παράγουν περιεχόμενο, είμαστε όλοι κάπου στην κλίμακα τεχνογνωσίας των αναλυτικών στοιχείων.

Από τους ”μάγους” αναλυτικών στοιχείων μέχρι εκείνους από εμάς που μόλις αρχίζουμε να ”βυθιζόμαστε” στην ανάλυση δεδομένων, όλοι έχουμε ένα βασικό επίπεδο για να δουλέψουμε.
Το να κάνετε καλές ερωτήσεις, όταν πρόκειται για δεδομένα και αναλύσεις μάρκετινγκ, είναι μια ανεκτίμητη ικανότητα μάρκετινγκ που πρέπει να έχετε σε οποιαδήποτε ομάδα.

Μάθηση

Η γνώση, το πάθος και η εξειδίκευση είναι άυλες ιδιότητες που συνήθως δεν αποκτάμε από τη μια μέρα στην άλλη . Αυτά συχνά αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα ετών (ακόμη και δεκαετιών) σκληρής δουλειάς, λαθών, αυτοστοχασμού και προσωπικής ανάπτυξης.

Στον κόσμο του μάρκετινγκ, όλα είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα και αναπτυσσόμενα, καθώς οι τακτικές ακολουθούν τις μόδες και τις τάσεις στον κόσμο της διαφήμισης και της πώλησης. Το ρητό ”όσο ζω, μαθαίνω” μπορεί, για ακόμη μια φορά, να βρει ανταπόκριση σε αυτή τη συνθήκη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts