Loading

Ο σχεδιασμός μιας marketing στρατηγικής τη ”Μαύρη Παρασκευή” είναι το κλειδί για να επιτύχετε, με διαφημίσεις Instagram και πολλές άλλες ενέργειες στα social media.

Με ένα στρατηγικό πλάνο θα ξεχωρίσετε ανάμεσα σε ένα μεγάλο πλήθος διαφημίσεων. Οι διαφημιστικές προσφορές είναι πάααρα πολλές. Οι πελάτες αναζητούν ενεργά, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπως η Black Friday, λόγω πολλών σημαντικών εκπτώσεων.

Σχεδιάστε μια στρατηγική, με διαφημίσεις στα social media, δίνοντας έμφαση στις διαφημίσεις Instagram, για τις ημέρες εκπτώσεων της Black Friday. Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε να ξεχωρίζετε από το πλήθος σε μια τέτοια ημέρα.

Πως να ξεκινήσω; Από τα Social Media φυσικά!

1. Social Media Marketing

Σε μια τέτοια περίοδο, κέντρο όλων είναι η σύγκριση: Το παιχνίδι της αγοράς θα αναδείξει τον πιο δυνατό στα ”παζάρια”.

Μοιράζοντας sneak peek αποκλειστικών προσφορών, χρονόμετρων αντίστροφης μέτρησης και άλλου ενδιαφέροντος περιεχομένου, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν προσδοκίες και να οδηγήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στα eshop τους της Black Friday. Tα Social Media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με τους πελάτες και να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν σχετικά με τις εκπτώσεις σας.

2. Δημιουργήστε την ”επείγουσα ανάγκη”

Άλλη μια ενέργεια που επιτυγχάνεται με τη διαφήμιση στο Instagram, είναι η δημιουργία μιας αίσθησης επείγοντος ή έλλειψης, η οποία στο marketing της Black Friday ενθαρρύνει τους πελάτες να αναλάβουν δράση.
Ένας λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να δημιουργηθεί η αίσθηση του επείγοντος είναι ότι βοηθά να τραβήξετε την προσοχή. Σε ένα πολυάσχολο φάκελο εισερχομένων, για παράδειγμα, ένα email που ξεχωρίζει και δημιουργεί μια αίσθηση επείγοντος είναι πιο πιθανό να γίνει αντιληπτό από ένα email που δεν το κάνει.

Μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να ενεργούν τώρα αντί να περιμένουν. Προσφέροντας έκπτωση περιορισμένου χρόνου ή αποκλειστική πρόσβαση σε είδη πώλησης, οι πελάτες θα αισθάνονται υποχρεωμένοι να επωφεληθούν από τις προσφορές σας για τη Black Friday πριν εξαφανιστούν.

Οι διαφημίσεις Instagram είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να διαφημίσετε το προϊόν αλλά και να ”αγχώσετε” το κοινό για τη ζήτησή του!

3. Το βασικότερο: Δοκιμάστε να πουλήσετε απευθείας στα Social Media

Οι άνθρωποι συχνά χρησιμοποιούν τα Social Media για να ερευνήσουν ένα προϊόν ή να αναζητήσουν μια επωνυμία. Σχεδόν 1 στα 2 άτομα έχουν αναφέρει ότι αναζητούν νέες μάρκες, προϊόντα ή υπηρεσίες στο Instagram.

Την Black Friday, όλοι θα αναζητούν προσφορές. Πουλώντας απευθείας σε πλατφόρμες όπως το Instagram , μπορείτε να τοποθετήσετε τα προϊόντα σας ακριβώς μπροστά στο κοινό-στόχο σας. Η πώληση των προϊόντων σας απευθείας στην εφαρμογή σημαίνει ότι είναι ακόμα πιο εύκολο για τους καταναλωτές σας να κάνουν μετατροπή.

Και μπορείτε να προσεγγίσετε ένα παγκόσμιο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι άνθρωποι στο Instagram, για παράδειγμα, περιμένουν να προωθηθούν. Το 90% των ανθρώπων ακολουθούν μια επωνυμία, τελικά.​

Μια πολύ δοκιμασμένη στρατηγική, είναι οι προωθητικές διαφημίσεις Instagram. Το Instagram είναι αναμφισβήτητα μια από τις πιο γνωστές social media πλατφόρμες και γι’ αυτό το λόγο να είστε σίγουροι ότι όποια επιχείρηση το χρησιμοποιεί, μόνο κερδισμένη μπορεί να βγει. Είτε έχετε έναν εμπορικό κολοσσό, είτε ένα τοπικό μαγαζί της γειτονιάς, χρειάζεται να εντάξετε το Instagram στη digital marketing στρατηγική σας.

4 Χρησιμοποιήστε hashtags για να προσεγγίσετε νέο κοινό

Η Black Friday σας δίνει την ευκαιρία να προσεγγίσετε νέο κοινό στα social media. Χρησιμοποιώντας hashtags , μπορείτε να συνδεθείτε με άτομα που ενδιαφέρονται για προσφορές Black Friday και να τους βοηθήσετε να βρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Εάν είστε έμπορος λιανικής, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το hashtag #blackfridayshopping ή #blackfridaydeals για να προσεγγίσετε άτομα που αναζητούν ευκαιρίες.

5. Κάντε έναν διαγωνισμό στα social media

Ένας διαγωνισμός μπορεί να οδηγήσει στην επισκεψιμότητα στον ιστότοπο ή στο κατάστημά σας, να δημιουργήσει δυνητικούς πελάτες και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Bonus: Tips για μια ολοκληρωμένη προωθητική καμπάνια

6. Κάντε ένα δωρεάν δώρο με την αγορά

Οι άνθρωποι αγαπούν από παιδιά την ανταμοιβή.

Δίνοντας στους πελάτες σας ένα δωρεάν δώρο με την αγορά τους θα τους παρακινήσετε να δράσουν. Και δημιουργούν μια αίσθηση καλής θέλησης που μπορεί να κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν.

Φυσικά, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι κάνετε δώρο κάτι που θα θέλουν πραγματικά οι πελάτες σας. Είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τη βάση των πελατών σας όταν επιλέγετε τι θα τους δώσετε.

7. Έξυπνες προτάσεις δώρου

Ένας οδηγός δώρου είναι ουσιαστικά μια επιμελημένη επιλογή των προϊόντων σας, κατηγοριοποιημένη με τρόπο που διευκολύνει τους αγοραστές να κατανοήσουν. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν οδηγό «Για τον μοδάτο φίλο σας» που τονίζει τα μοναδικά ρούχα που πουλάτε.

Οι οδηγοί δώρων βοηθούν στην προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων, στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο ή στο κατάστημά σας και στη δημιουργία ενθουσιασμού για την επωνυμία σας.

8. Email Marketing

Δημιουργήστε μια καμπάνια Marketing μέσω email και παρακολουθήστε την απόδοση της επένδυσής σας να αυξάνεται, να μεγαλώνει. Σε ποιον δεν αρέσει να λαμβάνει εκπτώσεις και προσφορές στα εισερχόμενά του κάθε μέρα; Ρυθμίστε τα emails μερικές εβδομάδες πριν από τη Black Friday, με προσφορές για τους συνδρομητές σας.

9. Εγκαταστήστε ένα chatbot για την υποστήριξη πελατών

Με περισσότερους αγοραστές έρχονται και περισσότερες ερωτήσεις υποστήριξης. Οι καταναλωτές πρόκειται να επικοινωνήσουν με συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις παραγγελίες, την αποστολή και τις επιστροφές.

Με την εγκατάσταση ενός chatbot στον ιστότοπό σας , μπορείτε να βελτιστοποιήσετε και να αυτοματοποιήσετε τις υπηρεσίες υποστήριξης πελατών σας. Το chatbot μπορεί να χειριστεί τις εύκολες συχνές ερωτήσεις και όταν χρειάζεται ένας εκπρόσωπος υποστήριξης πελατών, μπορεί να παρέμβει και να αναλάβει τη συζήτηση. Αυτή η διαδικασία μπορεί να αφαιρέσει την επαναλαμβανόμενη εργασία που βαραίνει την ομάδα σας και να της δώσει χρόνο πίσω για να επικεντρωθεί σε ζητήματα μεγαλύτερης κλίμακας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts

Επικοινωνήστε μαζί μας