Το Digital Marketing είναι η χρήση του Διαδικτύου, κινητών συσκευών, Social Media , μηχανών αναζήτησης και άλλων καναλιών για την προσέγγιση των καταναλωτών.
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, ορισμένοι marketing experts θεωρούν ότι το Digital Marketing είναι μια εντελώς νέα προσπάθεια. Απαιτεί έναν νέο τρόπο προσέγγισης και κατανόσης των πελατών και της συμπεριφοράς τους σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Οι μικρές επιχειρήσεις, δεν πρέπει να μένουν εκτός συναγωνισμού, ειδικότερα σε θέματα digital amrketing και branding. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων βρίσκονται σε άμεσα μειονεκτική θέση όσον αφορά τους προϋπολογισμούς αλλά αυτό αλλάζει μέσω του social media marketing.
Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπόρεσαν να γεφυρώσουν το χάσμα και να συνδεθούν με τους πελάτες τους. Πως θα επιτευχθεί αυτό; Μέσω επιτυχημένου branding και digital στρατηγικού πλάνου.
Κατανόηση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Το ψηφιακό μάρκετινγκ στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της πελατειακής βάσης. Είναι διαδραστικό, βρίσκεται σε άνοδο και περιλαμβάνει:
- Διαφημίσεις αποτελεσμάτων αναζήτησης
- Διαφημίσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προωθημένα tweets
- Οτιδήποτε περιλαμβάνει μάρκετινγκ με σχόλια πελατών ή αμφίδρομη αλληλεπίδραση μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη
Μάρκετινγκ ιστοσελίδων
Ένας ιστότοπος είναι το επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ. Μόνο του, είναι ένα πολύ ισχυρό κανάλι, αλλά είναι επίσης το μέσο που απαιτείται για την εκτέλεση μιας ποικιλίας διαδικτυακών εκστρατειών μάρκετινγκ.
Ένας ιστότοπος πρέπει να αντιπροσωπεύει μια μάρκα, προϊόν και υπηρεσία με σαφή και αξέχαστο τρόπο. Θα πρέπει να είναι γρήγορο, φιλικό προς κινητά και εύκολο στη χρήση.
Διαφήμιση Pay-Per-Click
Η διαφήμιση αυτή επιτρέπει στους εμπόρους να προσεγγίζουν τους χρήστες του Διαδικτύου σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες μέσω πληρωμένων διαφημίσεων. Οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες στο Google, το Bing, το LinkedIn, το Twitter, το Pinterest ή το Facebook και να εμφανίσουν τις διαφημίσεις τους σε άτομα που αναζητούν όρους που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες.
Οι καμπάνιες μπορούν να τμηματοποιήσουν τους χρήστες με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους (όπως κατά ηλικία ή φύλο) ή ακόμη και να στοχεύσουν στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ή την τοποθεσία τους. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες είναι το Google Ads και το Facebook Ads.
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Ο στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να προσεγγίσει πιθανούς πελάτες μέσω της χρήσης του περιεχομένου. Το περιεχόμενο συνήθως δημοσιεύεται σε έναν ιστότοπο και στη συνέχεια προωθείται μέσω κοινωνικών μέσων, μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SEO ή ακόμα και καμπάνιες. Τα εργαλεία μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνουν ιστολόγια, ebooks, διαδικτυακά μαθήματα, infographics, podcasts και διαδικτυακά σεμινάρια.
Email Marketing
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ.
Πολλοί συγχέουν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ανεπιθύμητο περιεχόμενο, αλλά αυτό δεν είναι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το μέσο επικοινωνίας με τους πιθανούς πελάτες σας ή τα άτομα που ενδιαφέρονται για την επωνυμία σας.
Πολλοί ψηφιακοί έμποροι χρησιμοποιούν όλα τα άλλα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσθέσουν δυνητικούς πελάτες στις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους και, στη συνέχεια, μέσω του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δημιουργούν διοχετεύσεις εξαγοράς πελατών για να μετατρέψουν αυτούς τους πελάτες σε πελάτες.
Social Media Marketing
Ο πρωταρχικός στόχος μιας καμπάνιας μάρκετινγκ στα social media είναι η αναγνωρισιμότητα της μάρκας και η δημιουργία κοινωνικής εμπιστοσύνης. Καθώς προχωράτε βαθύτερα στο μάρκετινγκ των social media, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να λάβετε δυνητικούς πελάτες ή ακόμα και ως κανάλι άμεσων πωλήσεων.
Μάρκετινγκ θυγατρικών
Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια από τις παλαιότερες μορφές μάρκετινγκ και το Διαδίκτυο έδωσε νέα ζωή σε αυτήν την παλιά κατάσταση αναμονής. Με το μάρκετινγκ θυγατρικών, οι επηρεαστές προωθούν τα προϊόντα άλλων ανθρώπων και λαμβάνουν προμήθεια κάθε φορά που πραγματοποιείται μια πώληση ή εισάγεται ένα προβάδισμα. Πολλές γνωστές εταιρείες όπως η Amazon έχουν προγράμματα θυγατρικών που πληρώνουν εκατομμύρια δολάρια το μήνα σε ιστότοπους που πωλούν τα προϊόντα τους.
Μάρκετινγκ βίντεο
Το YouTube έχει γίνει η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης και πολλοί χρήστες στρέφονται στο YouTube πριν αποφασίσουν να αγοράσουν, να μάθουν κάτι, να διαβάσουν μια κριτική ή απλά να χαλαρώσουν.
Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες μάρκετινγκ βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των Facebook Videos, Instagram ή ακόμη και του TikTok που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εκτελέσετε μια καμπάνια βίντεο μάρκετινγκ.
Οι εταιρείες βρίσκουν την μεγαλύτερη επιτυχία με το βίντεο ενσωματώνοντάς το στο SEO, το μάρκετινγκ περιεχομένου και τις ευρύτερες καμπάνιες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μηνύματα SMS
Οι εταιρείες και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί χρησιμοποιούν επίσης SMS ή μηνύματα κειμένου για να στέλνουν πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες προσφορές τους ή να δίνουν ευκαιρίες σε πρόθυμους πελάτες.
Οι πολιτικοί υποψήφιοι που θέτουν υποψηφιότητα χρησιμοποιούν επίσης καμπάνιες μηνυμάτων SMS για τη διάδοση θετικών πληροφοριών σχετικά με τις δικές τους πλατφόρμες. Καθώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει, πολλές καμπάνιες για κείμενο που δίνουν επιτρέπουν στους πελάτες να πληρώνουν ή να δίνουν απευθείας μέσω ενός απλού μηνύματος κειμένου.
Πως να ξεκινήσετε
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα πλάνο μέσω digital marketing;
Ακολουθούν δύο βήματα που είναι ζωτικής σημασίας ώστε να θέσετε τα θεμέλια για μια καλή απόδοση στις καμπάνιες των social media.
Λογαριασμοί στα Socia Media
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τους λογαριασμούς των επιχειρήσεών σας στα Socia Media. Συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες που θα βοηθήσουν τους χρήστες των Socia Media να αναγνωρίσουν και να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας.
Αναθέστε τη διαχείριση στους ειδικούς
Όταν έρθει η ώρα να δημιουργήσετε διαφημίσεις ή να βελτιώσετε τις αναρτήσεις σας, μπορεί να θέλετε να συνεργαστείτε με έναν σύμβουλο social media marketing/digital marketing.
Ένας ειδικός, μπορεί να βοηθήσει να κατευθύνετε την παρουσία σας στα social media στοχευμένα και να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο. Αυτό θα απαιτήσει πρόσθετη επένδυση, αλλά αξίζει τον χρόνο και το κεφάλαιό σας.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν παροχές της εξειδικευμένης εταιρείας διαχείρισης social media, της Social Power. Με πολυετή και επιτυχημένη πορεία, αναλαμβάνουμε κάθε αντικείμενο/ προϊόν, ερευνούμε τις ανάγκες και το κοινό στο οποίο απευθύνεται και στη συνέχεια προχωράμε στο ανάλογο στρατηγικό digital marketing πλάνο.