Ζούμε σε μια εποχή όπου το digital marketing έχει μεγάλη σημασία καθώς μπορεί να επηρεάσει και να καθοδηγήσεις άμεσα και έμμεσα το χρήστη σε μία συγκεκριμένη ενέργεια, ειδικότερα μέσω του remarketing.
Το digital marketing περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες marketing που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο.
Όσοι έχουν εισχωρήσει στον κόσμο των digital προωθητικών ενεργειών όπως με τη διαχείριση social media, την προώθηση μέσω social media και τις διαφημίσεις μέσω Google, καταλαβαίνουν πως το Remarketing αποτελεί βασικό άξονα για μια επιτυχημένη διαφημιστική στρατηγική.
Για να κατανοήσετε το digital marketing, πρέπει να γνωρίζετε τις ορολογίες του, όπως το Remarketing που αποτελεί τη βασική του αρχή.
Τι είναι το Remarketing και το Retargeting;
Το Remarketing στο digital marketing είναι μια μορφή διαδικτυακής διαφήμισης κατά την οποία συνδέεστε με άτομα που έχουν προηγουμένως αλληλεπιδράσει με τον ιστότοπο ή την εφαρμογή/application σας μέσω του smartphone σας.
Αυτό επιτυγχάνεται, μέσω και των social media, όπου εκτείνεται ένας κόσμος γεμάτος διαφημιστικές και προωθητικές δυνατότητες, μέσω διαχείρισης των social media και διαφημίσεων μέσω Google.
To Remarketing είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να αυξήσετε τα έσοδά σας καθώς αλληλεπιδράτε με εκείνους τους ανθρώπους που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επωνυμία σας.
Το Remarketing, επίσης, είναι η πιο πολύτιμη και αποτελεσματική στρατηγική που έχει εισαχθεί ποτέ στο marketing. Ο σκοπός των καμπανιών Remarketing είναι η εμφάνιση των διαφημίσεων σε όσους ενδιαφέρονται ήδη για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Το Remarketing και το Retargeting (επαναστόχευση) χρησιμοποιούνται συχνά εναλλακτικά, αλλά υπάρχει μια μικρή διαφορά: το Retargeting περιλαμβάνει την προβολή των διαφημίσεων μέσω social media, όπως οι διαφημίσεις Facebook, οι διαφημίσεις Instagram ενώ το Remarketing περιλαμβάνει την εμφάνιση διαφημίσεων σε άτομα μέσω εξατομικευμένου επιπέδου.
Για το Remarketing στο digital marketing, τα email των χρηστών αποτελούν βασική προϋπόθεση.
Τι είναι το Remarketing στο digital marketing;
Το Remarketing είναι επίσης γνωστό ως επαναστόχευση. Είναι η πιο κοινή και δημοφιλής μορφή digital marketing κατά την οποία οι έμποροι προβάλλουν τις διαφημίσεις τους μόνο στους χρήστες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως τον ιστότοπό ή την ιστοσελίδα τους αλλά δεν έχουν προβεί σε κάποια αγοραστική ενέργεια.
Στην πραγματικότητα, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να στοχεύσετε εκείνα τα άτομα που έχουν δείξει κάποιο ενδιαφέρον για τον ιστότοπό σας. Αυτό επιτυγχάνεται άμεσα και αποδοτικά μέσω μιας ολοκληρωμένης προώθησης μέσω social media και επιμελούς διαχείρισης των social media.
Τα είδη του remarketing
- Display remarketing
Το Display remarketing είναι ίσως ο πιο συνηθισμένος τύπος remarketing. Περιλαμβάνει τη χρήσηπληρωμένων διαφημίσεων —συγκεκριμένα διαφημίσεων προβολής , ή διαφημίσεων που εμφανίζονται στα περιθώρια ιστότοπων τρίτων — για να προσεγγίσετε χρήστες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές πλατφόρμες για να εκτελέσετε καμπάνιες Display remarketing, με τα Google Ads να αποτελούν την πλέον κορυφαία.
Όλες αυτές οι πλατφόρμες λειτουργούν με τον ίδιο βασικό τρόπο. Παρακολουθούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας cookies και στη συνέχεια στοχεύουν χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας με διαφημίσεις για τα προϊόντα σας.
Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε τα Google Ads, οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται στους χρήστες όταν επισκέπτονται ιστότοπους που αποτελούν μέρος του Δικτύου εμφάνισης της Google.
Search remarketing
Ένας άλλος κοινός τύπος επαναστόχευσης είναι το search remarketing. Το search remarketing λειτουργεί παρόμοια με το display remarketing, αλλά αντί να χρησιμοποιεί διαφημίσεις προβολής, χρησιμοποιεί πληρωμένη διαφήμιση σε σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) .
Στα Google Ads, αυτή η δυνατότητα είναι γνωστή ως λίστες remarketing για διαφημίσεις αναζήτησης (RLSA) .
Όπως και το display remarketing, λειτουργεί παρακολουθώντας την επισκεψιμότητα σε συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπό σας. Στοχεύει σε χρήστες μέσω τωναναζητήσεών τους στη Google.
Αυτές οι πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης εμφανίζονται παρόμοιες με τα οργανικά αποτελέσματα, αλλά με την ετικέτα ένδειξης “Διαφήμιση” στην επάνω αριστερή γωνία.
Dynamic remarketing
Το Dynamic remarketing αποκλίνει από τους δύο προηγούμενους τύπους, καθώς δεν είναι μοναδικό λόγω της μορφής του, αλλά λόγω του περιεχομένου του.
Οι διαφημίσεις Dynamic remarketing μπορούν να έχουν διάφορες μορφές, αλλά αυτό που τις καθορίζει είναι ότι εμφανίζονται διαφορετικές σε κάθε χρήστη.
Οι Dynamic remarketing διαφημίσεις στοχεύουν άτομα με βάση μια συγκεκριμένη ενέργεια που έκαναν στον ιστότοπό σας, που συνήθως σχετίζεται με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
Video remarketing
Το Video remarketing είναι μια απίστευτα απλή έννοια — είναι μάρκετινγκ που έχει τη μορφή περιεχομένου βίντεο.
Το YouTube είναι συνήθως η πιο εύκολη διέξοδος για αυτόν τον τύπο επαναστόχευσης. Στα Google Ads, μπορείτε να ρυθμίσετε τις διαφημίσεις βίντεο με τον ίδιο τρόπο που ρυθμίζετε τις διαφημίσεις αναζήτησης ή προβολής.
Στο YouTube, οι διαφημίσεις σας θα αναπαράγονται συνήθως πριν ή κατά τη διάρκεια άλλων βίντεο που παρακολουθούν οι χρήστες.
Email remarketing
Το email είναι ένα φανταστικό μέσο remarketing σε άτομα που δεν σχετίζονται με τις πληρωμένες διαφημίσεις.
Με το Email remarketing, μπορείτε να στέλνετε προωθήσεις και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υπενθύμισης σε υποψήφιους που εγγράφονται στη λίστα σας.
Για να ξεκινήσετε τη δημιουργία μιας λίστας email , μπορείτε να δημιουργήσετε σύντομες φόρμες στον ιστότοπό σας που ενθαρρύνουν τους χρήστες να υποβάλουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους σε αντάλλαγμα ενημερωτικών newsletter ή ειδοποιήσεων ειδικών εκπτώσεων. Στη συνέχεια, μπορείτε να προωθείτε το ανάλογο υλικό σε όλους στη λίστα σας.
Μπορείτε επίσης να στείλετε email υπενθύμισης σε άτομα που έχουν εγκαταλείψει τα καλάθια τους στο eshop σας, ενθαρρύνοντάς τα να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Και για όσους έχουν ήδη αλληλοεπιδράσει μέσω αγορών, μπορείτε να προτείνετε επιπλέον προϊόντα που μπορεί να τους αρέσουν. Το email είναι ένας εξαιρετικός τύπος προσωποποιημένου remarketing.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλατφόρμες διαχείρισης email για να στείλετε μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που απευθύνονται σε κάθε χρήστη με το μικρό του όνομα, δημιουργώντας μια επιπλέον οικειότητα.
Social media remarketing
Ένας τελευταίος τύπος remarketing που μπορείτε να δοκιμάσετε είναι το social media remarketing, το οποίο περιλαμβάνει διαφήμιση σε άτομα στα social media.
Η διαχείριση social media, όπως και η στοχευμένη προώθηση μέσω social media, περιλαμβάνει την αξιοποίηση όλων των εργαλείων διαφήμισης μέσω social media.
Οι social media remarketing διαφημίσεις είναι συνήθως in-feed — δηλαδή, εμφανίζονται στις ροές των σελίδων στα social media των χρηστών. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με βάση πολλά και διαφορετικά κριτήρια.
Μπορείτε να ακολουθήσετε την ίδια προσέγγιση με άλλους τύπους αυτής της λίστας, στοχεύοντας άτομα τα οποία έχουν επισκεφτεί συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπο/eshop σας.
Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε άτομα με βάση τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τα social media της εταιρείας σας. Για παράδειγμα, στο Facebook , μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που έχουν επισκεφτεί τη σελίδα σας ή έχουν αποθηκεύσει μία από τις αναρτήσεις σας
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε με το remarketing; Η Social Power είναι πιστοποιημένος συνεργάτης Google Ads. Εν ολίγοις, διαθέτουμε όλες τις απαραίτητες γνώσεις που χρειάζονται για να δημιουργήσουμε από το μηδέν μία Google Ads καμπάνια, η οποία θα φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην επιχείρησή σας. Ας ξεκινήσουμε!