Το οπτικό περιεχόμενο υπάρχει παντού στην καθημερινότητά μας. Όταν πρόκειται δε για social media, αποτελεί το Α και το Ω μιας άρτιας δομημένης διαδικτυακής παρουσίας.
Όσο αφορά τη διαχείριση social media, την προώθηση μέσω social media και γενικότερα την εφαρμογή ενός digital marketing πλάνου, πρέπει να δοθεί ιδιαιτέρως μεγάλη προσοχή στην προώθηση του οπτικού περιεχομένου.
Ανεξάρτητα με το αν χρησιμοποιείτε έτοιμο περιεχόμενο ή δικό σας αρχείο εικόνων στα social media ή στο Youtube, έχουμε ετοιμάσει πέντε συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε τις εικόνες που χρησιμοποιείτε και συνδέονται άμεσα με το brand σας.
Γνωρίστε το κοινό σας
Η έρευνα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για το στήσιμο μιας αποτελεσματικής digital marketing καμπάνιας και για τη δημιουργία ελκυστικού εικαστικού περιεχομένου. Εντοπίστε ποιο είναι το κοινό σας καθορίζοντάς το, ποιες social media πλατφόρμες χρησιμοποιεί και πώς αλληλοεπιδρά με εικόνες, βίντεο κλπ.
Με αυτές τις πληροφορίες, είστε σε θέση να διαμορφώσετε το περιεχόμενό σας με τρόπο που να αποδίδει, όσο αφορά το digital marketing πλάνο σας. Είναι προτιμότερο να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει στα social media και τις μορφές βίντεο που προσελκύουν το κοινό σας, καθιστώντας το πραγματικά ελκυστικό, σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα προβολής.
Συνέπεια
Εκτός από τη διατήρηση της συνέπειας και την αναγνώριση του κοινού σας, η χρήση βασικών κειμενογραφικών τεχνικών μπορεί να αναδείξει τη διαφορά μεταξύ του απλού και του αξιομνημόνευτου οπτικού περιεχομένου στα social media.
Ομοιομορφία
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το οπτικό περιεχόμενό σας θα είναι εκ των προτέρων το ίδιο, θα πρέπει να υπάρχουν συνεκτικά στοιχεία που συνθέτουν το brand name σας.
Είτε γίνονται με την ίδια χρωματική παλέτα, τον ίδιο τόνο γραφής ή κάτι τόσο απλό όπως μια γραμματοσειρά, όλα τα παραπάνω αποτελούν βασικά βήματα για τη δημιουργία επαγγελματικού και ελκυστικού οπτικού περιεχομένου που θα διαφοροποιεί και θα αποτυπώνει την επωνυμία σας, με μόλις μια ματιά.
Απλοποιήστε το περιεχόμενο
Ένας από τους επικρατέστερους λόγους που επικρατεί η χρήση πολύ επιτυχημένων γραφικών στη δημοτικότητα του κοινού, είναι διότι καταφέρνει να συνοψίσει τις πληροφορίες σε μια απλή, ευανάγνωστη μορφή.
Ειδικότερα, όταν μιλάμε για διαχείριση social media, η σύμπτυξη της πληροφορίας είναι απαραίτητη και πολλά υποσχόμενη για την πορεία του digital marketing πλάνου που έχετε επιλέξει.
Προσθέστε ποικιλία
Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε δυναμικό και ποικίλο οπτικό περιεχόμενο στη διαχείριση των social media για να προσελκύετε νέους χρήστες και να διατηρείτε τους υπάρχοντες.
Υπάρχουν πολλές μορφές οπτικού περιεχομένου, εκτός από απλές εικόνες. Οι φωτογραφίες είναι η πιο κοινή και αξιόπιστη μορφή οπτικού περιεχομένου. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τραβούν την άμεσα και αποτελεσματικά την προσοχή. Μπορούν να είναι επίσης ενημερωτικές και να συμβάλλουν στη διατήρηση της αλληλεπίδρασης, φυσικά.
Προσθέστε ένα σύντομο βίντεο ή μετατρέψτε ένα στιγμιότυπο οθόνης σε κάτι πιο ενδιαφέρον, με γραφήματα και λεπτομέρειες. Εξάλλου, στην digital εποχή μας, κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα GIF και τα memes.
Τα GIF μπορούν να είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να προσθέσετε εικόνες σε κίνηση χωρίς να χρειάζεται να προχωρήσετε στη δημιουργία βίντεο ή να ‘’αναγκάσετε’’ το κοινό να κάνει κλικ στο βίντεο. Μια σύντομη, σιωπηρή εικόνα που μεταφέρει άμεσα το μήνυμα, τραβά αμέσως την προσοχή.
Όποιος ασχολείται καθημερινά και άμεσα με τη διαχείριση social media γνωρίζει πολύ καλά πως η εικόνα είναι το παν, καθώς αποτελεί digital αποτύπωση και σύμπτυξη της ουσίας ενός φυσικού προσώπου ή μιας εταιρείας στα social media. Το οπτικό περιεχόμενο μπορεί να είναι το μυστικό που κάνει μια ανάρτησή να ξεχωρίζει από χιλιάδες άλλες παρόμοιες.
Το οπτικό περιεχόμενο στα social media, πρέπει σε κλάσματα του δευτερολέπτου, μέσω καλλιτεχνικής σύνθεσης και προώθησης, να έχει περάσει στο κοινό ένα πολύ ξεκάθαρο και προτρεπτικό μήνυμα. Εμπιστευτείτε τις υπηρεσίες ενός επαγγελματία του είδους: Συνεργαστείτε με τη Social Power, την εταιρεία που μέσω μεθοδικής καλλιτεχνικής επιμέλειας γνωρίζει πως να προωθήσει και να αναδείξει το οποιαδήποτε μήνυμα!