Μια από τις σημαντικότερες απαιτήσεις ενός eshop, είναι η στρατηγική προώθησή του μέσω των Social Media (Instagram, Facebook) και οι στοχευμένες διαφημίσεις μέσω των Social Media (Instagram Ads, Facebook Ads).
Το Instagram παγκοσμίως, έχει πάνω από 4,48 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Σύμφωνα με έρευνες πάνω στο Digital Marketing, οι εταιρείες που ασχολούνται ενεργά με το Instagram και το Social Media Marketing, καθημερινώς, αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς έχουν κατανοήσει την ψυχολογία του κοινού και την αγοραστική συμπεριφορά του, δεδομένου ότι το Instagram αποτελεί τη νούμερο 1 εφαρμογή επιρροής της κοινής γνώμης.
Όπως αναφέραμε σε προηγούμενό μας post, μια επιτυχημένη στρατηγική Social Media ecommerce μπορεί να αυξήσει την προώθηση και τις πωλήσεις στο eshop σας (ηλεκτρονικό κατάστημα), να αναδείξει το brand σας και να σας επιτρέψει να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας πιο άμεσα. Τα Social Media, σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν έναν δυνατό συνδυασμό για να αυξήσουν τις πωλήσεις σας.
6 Απρόσμενα οφέλη από τη χρήση του Instagram για τις επιχειρήσεις
1. Μάθετε τι αρέσει στους πελάτες σας
Το πρώτο όφελος στη λίστα μας είναι απλό αλλά εξαιρετικά πρακτικό. Δηλαδή, οι χρήστες του Instagram δημοσιεύουν συνεχώς νέο περιεχόμενο που μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις προτιμήσεις τους και να ανακαλύψετε τι τους αρέσει πραγματικά. Μπορείτε να το καταλάβετε γρήγορα – ο τρόπος ζωής, η τοποθεσία, οι αξίες, οι προσωπικές πεποιθήσεις και πολλά άλλα (όπως αγαπημένες σελίδες, brands, μάρκες κ.α).
Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι σημαντικά γιατί αποτελούν πρόσθετες πληροφορίες που σας βοηθούν να δημιουργήσετε ένα ακριβές προφίλ ενός τυπικού καταναλωτή. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε επίσης να βελτιώσετε τη στρατηγική marketing στο Instagram και να αυξήσετε τον αριθμό των επαληθευμένων δυνητικών πελατών μακροπρόθεσμα.
2. Μπορείτε να παρουσιάσετε προϊόντα ή υπηρεσίες
Ως δίκτυο κοινής χρήσης εικόνας και βίντεο, το Instagram είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που είναι πρόθυμες να προωθήσουν και να παρουσιάσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στο κοινό. Δεν είναι απλώς μια εικασία αλλά μάλλον ένα καλά αποδεδειγμένο γεγονός καθώς το 60% των χρηστών (περισσότερα από 600 εκατομμύρια άτομα) αναζητούν και ανακαλύπτουν καθημερινώς νέα προϊόντα στο Instagram, το οποίο συνήθως συνδέεται με τις ετικέτες προϊόντων οι οποίες αντλούνται απευθείας από το e-shop μέσω Facebook Catalog.
3. Δημιουργήστε σχέσεις πελατών
Οι χρήστες των Social Media (Facebook και Instagram) αποζητούν μεγάλη προσοχή από τα brands και τις επιχειρήσεις. Αν θέλετε να τους ικανοποιήσετε, ασχοληθείτε καλύτερα με την ηλεκτρονική επικοινωνία δημοσιεύοντας ποιοτικό περιεχόμενο, θέτοντας ερωτήσεις, απαντώντας σε σχόλια και αναγνωρίζοντας τις προσπάθειες του κοινού σας στο Instagram. Μια τέτοια πρακτική θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους θαυμαστές σας και σταδιακά να τους μετατρέψετε σε πιστούς οπαδούς ή ακόμα και υποστηρικτές του brand σας.
4. Αυξήστε την επισκεψιμότητα του site σας/e-shop σας
Το Instagram είναι κυρίως ένα εργαλείο αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ χρηστών και επιχειρίσεων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την πλατφόρμα ως βασικό μέσο προώθησης και να μετατρέψετε τους οπαδούς σε επισκέπτες του eshop σας/site σας.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσθέσετε έναν σύνδεσμο στην ενότητα του BIO στο προφίλ του επαγγελματικού λογαριασμού σας στο Instagram. Αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους τρόπους που σας επιτρέπει να δημοσιεύετε στο Instagram, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να το χρησιμοποιήσετε έξυπνα και να οδηγήσετε τους πιο περίεργους θαυμαστές απευθείας στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας. Στη συνέχεια, υπάρχει η ετικέτα προϊόντος και η δυνατότητα προσθήκης συνδέσμου σε Instagram Story (Swipe Up).
5. Προσεγγίστε Νέο Κοινό
Το brand της εταιρείας σας έχει πιθανώς μια σταθερή ομάδα θαυμαστών που παρακολουθούν τη δουλειά σας, καταναλώνουν το περιεχόμενο στο Instagram και κάνουν like, μοιράζονται και σχολιάζουν τις αναρτήσεις σας. Αλλά δεν χρειάζεται να σταματήσετε εκεί, καθώς υπάρχουν πολλά άλλα άτομα που μπορείτε να προσεγγίσετε μέσω Instagram και να διευρύνετε τη βάση των θαυμαστών, μέσω διαφημίσεων στα Social Media.