Loading

Με κάτι παραπάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού να χρησιμοποιεί τα social media, η σημασία τους για όλες τις πτυχές της ζωής είναι αναμφισβήτητη. Ιδιώτες και επιχειρήσεις είναι ευγνώμονες για αυτόν τον αποτελεσματικό, οικονομικό και άμεσο τρόπο μαζικής επικοινωνίας. 

Οι επιχειρήσεις του σήμερα, είναι δύσκολο να αναπτυχθούν χωρίς βοήθεια από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, ας απαριθμήσουμε τη σημασία των social media για τις επιχειρήσεις.

Brand

Λαμβάνοντας υπόψη ότι σχεδόν ο μισός πληθυσμός του πλανήτη είναι πλέον ενεργός στα social media, είναι σίγουρα μια καλή αρχή για να δημιουργήσετε ένα  brand name για την επιχείρησή σας. 

Η συνεχής δέσμευση πελατών βοηθά στην οικοδόμηση και την ενίσχυση της διαδικασίας δημιουργίας επωνυμίας (brand). Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους brand name σύμφωνα αυτά που πρεσβεύουν και να δώσουν μια ανθρώπινη ‘’φωνή’’ μέσω των social media

Τα social media μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας ανθρώπινης σύνδεσης με το εμπορικό σήμα. Οι επιχειρήσεις αυτές τις μέρες κατανοούν ότι πολλοί πελάτες συνδέονται με τη συναισθηματική αξία πίσω από τη μάρκα ή τα προϊόντα. Έτσι, πολλές μάρκες παρουσιάζουν τους ανθρώπους που απαρτίζουν την εταιρεία τους. Αυτός είναι ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους γίνεται ο εξανθρωπισμός των εμπορικών σημάτων μέσω των social.

Επιπλέον, για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της διαφοροποίησης της επωνυμίας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν δίνοντας, μέσω των διαφημίσεων, τη δική τους ταυτότητα. 

Ανάπτυξη

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στην εύκολη δημιουργία δυνητικών πελατών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσετε τους πελάτες ανεξάρτητα από την περιοχή, την τοποθεσία και τις προτιμήσεις. 

Επίσης, η διασταυρούμενη πώληση προϊόντων (cross-selling) σε έναν ήδη υπάρχοντα πελάτη είναι ευκολότερη μέσω των social media. Δεδομένου ότι υπάρχουν τεράστια διαθέσιμα δεδομένα με βάση τις προτιμήσεις των πελατών, η δημιουργία δυνητικών πελατών γίνεται μερικές φορές μέσω μαζικής επικοινωνίας ή με βάση το κοινό-στόχο.

Οι πωλήσεις και τα κέρδη είναι οι βασικοί παράγοντες για τους οποίους οι εταιρείες επιθυμούν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν τεράστιες διαθέσιμες ευκαιρίες που μπορούν να μετατραπούν σε πωλήσεις. Το κλειδί είναι ο τρόπος με τον οποίο προσφέρετε το οτιδήποτε στο κοινό σας. Χωρίς κανένα μεσάζοντα, οι επιχειρήσεις επικοινωνούν απευθείας με το κοινό-στόχο τους. Το social media marketing θεωρείται ήδη μια επιτυχημένη τακτική.

Τέλος, η κατάταξη SEO ορίζει τη θέση του ιστoτόπου (website/eshop) σας στη σελίδα αποτελεσμάτων της google. Εάν η επιχείρηση είναι ενεργή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), θα αυξήσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η οποία με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Οι υψηλότερες επισκέψεις στον ιστότοπο είναι δυνατές, εάν η επιχείρησή σας συζητείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Αυτό με τη σειρά του θα ενίσχυε τις πωλήσεις.

Επικοινωνία

Οι πελάτες θέλουν πάντα να συνδέονται με ένα brand ή ένα δημόσιο πρόσωπο. 

Πολλά σχόλια πελατών διοχετεύονται μέσω των social media αυτές τις μέρες. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και μια μεμονωμένη δυσαρέσκεια πελάτη μπορεί να βλάψει τη φήμη σας σε μεγάλο βαθμό. Οι επιχειρήσεις πρέπει να μοιραστούν τη δική τους πλευρά της ιστορίας, επαγγελματικά και ευγενικά, για να αποφύγουν περαιτέρω δυσφήμηση.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media),  σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα λειτουργούν με αμφίδρομο μηχανισμό. Οι πελάτες μπορούν έτσι να υποβάλουν τα παράπονά τους, εάν υπάρχουν, στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης του brand. Χρησιμοποιώντας αυτό το μέσο, ​​οι εταιρείες αναμένεται να επιλύσουν τα ερωτήματα εγκαίρως.

Έρευνα και γνώσεις

Οι πληροφορίες πελατών είναι τα σχόλια και οι προτιμήσεις τους, τα οποία, εύκολα και γρήγορα, υπάρχουν διαθέσιμα στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές οι πληροφορίες πελατών βοηθούν τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν κάνει τις επιχειρήσεις πιο πελατοκεντρικές από ποτέ. Εφόσον οι επιχειρήσεις συμμετέχουν ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), έχουν και πλήρη εικόνα για τον ανταγωνισμό τους και τις τεχνικές προώθησης και διαφήμισης που χρησιμοποιεί.

Διαφήμιση

Τα social media είναι ένας οικονομικός τρόπος προσέγγισης του κοινού σας. Σε σύγκριση με άλλα μέσα διαφήμισης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σχετικά οικονομικά. Το κόστος για την προβολή των διαφημίσεων είναι πολύ μικρότερο, σε σχέση με τα άλλα μέσα. Επίσης, η εμβέλεια των διαφημίσεων μέσω των social media ή ακόμη και των google ads, είναι αδιαμφισβήτητη.

Εξάλλου, στη σημερινή εποχή, το περιεχόμενο θεωρείται ο βασιλιάς. Ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσετε τον πελάτη αφοσιωμένο είναι να παρέχετε πολυμήχανο, πρωτότυπο περιεχόμενο. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts

Επικοινωνήστε μαζί μας