Οι ειδικοί των Social Media, γνωρίζουν πολύ καλά πως για μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία μιας εταιρείας, ενός brand ή ενός δημόσιου προσώπου, το περιεχόμενο που θα επιλέξει να υποστηρίξει πρέπει να είναι μοντέρνο, κατανοητό και ενδιαφέρον.
Ειδικότερα, όταν ο στόχος σας είναι να προσεγγίσετε νέους πελάτες με το περιεχόμενό σας στα social media, πρέπει να μιλάτε τη digital marketing γλώσσα των πλατφορμών των οποίων βρίσκεστε. Αυτός είναι ο λόγος που τόσες πολλές επωνυμίες επιλέγουν συνεργασία και προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων μέσω των Influencers.
Trends
Πέρα από τις καμπάνιες της Google (Google Ads) και των Social Media (διαφήμιση μέσω social media), μια κίνηση ‘’ματ’’ των εταιρειών, αποτελεί η επίδραση των influencers στο αγοραστικό κοινό. Πέρα από εξαιρετικοί στο μάρκετινγκ, είναι και εξειδικευμένοι γνώστες των trends.
Οι τάσεις των Social Media αλλάζουν συνεχώς και κάθε social media πλατφόρμα έχει τις τάσεις της, όπως για παράδειγμα το TikTok. Οι τάσεις του TikTok κινούνται με γρήγορους ρυθμούς. Μπορεί trend να αποτελούν συγκεκριμένοι ήχοι, χοροί ή θέματα, αλλά συνεχώς ανακυκλώνονται και επαναχρησιμοποιούνται, χρησιμεύοντας ως αστεία και πλέον, ως στοιχείο προώθησης marketing.
Αυτές οι τάσεις αποτελούν βασικό μέρος της εμπειρίας του χρήστη σε τέτοιες πλατφόρμες και όσο πιο ενημερωμένοι παραμένετε, τόσο πιο πιθανό είναι το περιεχόμενό σας να βρει μεγαλύτερη απήχηση.
Είτε συνεργαστείτε με εταιρεία digital marketing, είτε δημιουργήσετε το δικό σας digital marketing πλάνο, οι τάσεις είναι σημαντικές. Ας εξερευνήσουμε μερικά από τα οφέλη του να παραμένει κανείς ενημερωμένος για τις τάσεις στα social media:
Μεγαλύτερη έκθεση
Social media marketing, google ads (διαφημίσεις μέσω Google) και γενικότερα ό, τι έγκειται στην digital marketing προώθηση (όπως Facebook Ads, Instagram Ads), στοχεύει στο να προσδώσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη θετική έκθεση και προβολή στο brand σας.
Όσοι περισσότεροι ακολουθούν τα προφίλ σας στα social media, τόσοι περισσότεροι συνυπολογίζονται ως εν δυνάμει αγοραστές. Δεν είναι απαραίτητη η χρήση του TikTok ως μέσω προβολής των trends, καθώς υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να ακολουθήσει κανείς τις τάσεις.
Για παράδειγμα, η χρήση ελκυστικού εικαστικού στα γραφιστικά του περιεχομένου σας, όπως και οι μοντέρνες, σύντομες και έξυπνες λεζάντες, είναι η συμπληρωματική ‘’μαγιά’’ που δένει με την σωστή στρατηγική προώθηση μέσω του digital marketing σχεδίου σας.
Ομοιομορφία
Εάν ακολουθείτε τις τάσεις και προσαρμόζετε το marketing ώστε να ταιριάζει εικαστικά , η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται πιο εγγενής και σύμφωνη με αυτό που περιμένουν οι χρήστες στη σελίδα τους στα social media. Το πλήθος των διαφημίσεων είναι ένα σοβαρό ζήτημα που κουράζει τους θεατές και πρέπει οι επωνυμίες να βρουν έναν τρόπο να το αντιμετωπίσουν.
Η χρήση των τάσεων με digital marketing ή το social media marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για συνδυάζεται το περιεχόμενο και να φαίνεται λιγότερο σαν διαφήμιση. Αυτό θα οδηγήσει τους χρήστες οδηγώντας σε υψηλότερο ποσοστό κλικ και κατ’ επέκταση σε μια πιο επιτυχημένη καμπάνια.
Το να παραμένετε ενημερωμένοι με τις τάσεις δεν οδηγεί πάντα σε άμεση επιτυχία, αλλά έχει αποδειχθεί επιτυχημένη μέθοδος στρατηγικής. Οι πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε για το digital marketing δεν είναι απλώς ένας τρόπος να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό, μπορείτε ακόμη και να το καθορίσετε αναλόγως το είδος και το στήσιμο του περιεχομένου σας.