Το IG αποτελεί ισχυρό κανάλι για τις επιχειρήσεις ώστε να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο κοινό καθώς περίπου το 80% των 1 δισεκατομμυρίων χρηστών της πλατφόρμας ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση στο Instagram.
Εάν η επωνυμία σας βρίσκεται στο Instagram, πρέπει να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας και οι ιστορίες του Instagram μπορούν να καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό την καθημερινή σας αλληλεπίδραση με το κοινό σας.
Ιδέες για επιτυχημένα IG Story
Πραγματοποιήστε Q&A
Οι influencers και οι celebrities χρησιμοποιούν συχνά τις ερωτήσεις Instagram Story ώστε να δημιουργούν άμεση αλληλεπίδραση με τους θαυμαστές τους.
Προβάλετε τις αξίες της επωνυμίας σας.
Με ένα απλό και κατανοητό story μπορείτε να προβάλλετε όλα τα υπέροχα που χαρακτηρίζουν και ξεχωρίζουν την επωνυμία σας από τις άλλες.
Αξίες, ιδανικά, ακόμη και απλά αστεία ή pop culture αναφορές, είναι αρκετά ώστε να σας προσδώσουν το ανάλογο ”χαριτωμένο” ύφος.
Κουίζ
Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκόλλητο ερωτήσεων για να δοκιμάσουν τις γνώσεις του κοινού ή να κάνουν διασκεδαστικές ερωτήσεις σχετικά με την επωνυμία.
Αυτή η προσέγγιση κάνει το κοινό να συμμετέχει στη συζήτηση της διανομής και βοηθά τους πιθανούς πελάτες να ενθουσιαστούν πχ με την παραλαβή ενός προϊόντος από ένα κατάστημα λιανικής κοντά τους.
Ρωτήστε τους ακολούθους σχετικά με τις σκέψεις τους για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία που κυκλοφορεί.
Εάν το κάνετε με σύνεση, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε ένα αυτοκόλλητο ερωτήσεων για να ρωτήσετε τους ακολούθους σας τη γνώμη τους για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία — αλλά κάντε αυτές τις ερωτήσεις με φειδώ, καθώς μπορεί να φαίνονται υπερβολικά αυτοπροωθητικές.
Μοιραστείτε πληροφορίες από έναν ειδικό.
Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε χρήσιμο περιεχόμενο από ειδικούς σε κάποιον τομέα, αρκεί να πιστεύετε ότι οι ακόλουθοί σας θα εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για αυτό.
Ερωτήσεις ως στρατηγική δημιουργίας δυνητικών πελατών.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις Ερωτήσεις ως ευκαιρία για σύνδεση με τον ιστότοπό σας, αναρτήσεις ιστολογίου ή άλλο χρήσιμο περιεχόμενο, αλλά να το κάνετε με σύνεση. Αναρτώντας τις απαντήσεις του κοινού, μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας σε άλλο περιεχόμενο, αλλά δεν απαιτεί από τους ακόλουθούς σας να είναι έτοιμοι να κάνουν κλικ μακριά από τη σελίδα σας στο Instagram αν δεν το θέλουν.
Συμβουλές του κλάδου
Αντί να κάνετε ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, σκεφτείτε πώς μπορείτε να κάνετε μια ερώτηση που βοηθά τους ακόλουθούς σας να μάθουν περισσότερα για την κατάσταση του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των συμβουλών, των τάσεων και των νέων ιδεών για τη βελτίωση της δικής τους επιχειρηματική στρατηγική. Δείξτε τους ότι η φωνή τους είναι επίσης πολύτιμη.
Διασκεδάστε με τους followers
Tα Q&A είναι μια ευκαιρία να διασκεδάσετε με τους ακόλουθους και να δημοσιεύσετε πιο ελαφρύ, πιο διασκεδαστικό περιεχόμενο.
Κάντε έρευνα
Θέλετε να μάθετε πώς νιώθουν οι ακόλουθοί σας για ένα συγκεκριμένο θέμα ή ποιες είναι οι προτιμήσεις τους; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αυτοκόλλητο ερωτήσεων ως φόρμα σχολίων.
Είτε ζητάτε από το κοινό σας τη γνώμη του για μια πρόσφατη εκδήλωση είτε κάνετε μια ανοιχτή ερώτηση στην οποία μπορεί να απαντήσει, η χρήση των Ερωτήσεων Instagram μπορεί να παρέχει διορατικά ποιοτικά δεδομένα σχετικά με το τι έχει μεγαλύτερη σημασία για την διαδικτυακή σας κοινότητα.
Δημιουργήστε μια εβδομάδα γεμάτη περιεχόμενο
Επιλέξτε μια ημέρα κάθε εβδομάδα για να δημοσιεύετε περιεχόμενο, με μια διαρκή προτροπή για να δημιουργήσετε αφοσίωση.
Η λειτουργία Ερωτήσεις IG είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τη συζήτηση με τα άτομα που ακολουθούν τον λογαριασμό σας, δημιουργώντας μια πιο ελκυστική εμπειρία στα social media.